۰

دستگیری ۲ نفر در رابطه با طرح رجیستری

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۹
دستگیری ۲ نفر در رابطه با طرح رجیستری
عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران در حاشیه نشست با رییس اتاق تعاون گفت: در حوزه گوشی های رجیستری که در آغاز امسال اعلام شد و قرار بود که افراد وقتی تلفن های همراه را از گمرکات رسمی یا مسافرتی وارد می کنند ثبت کرده تا پس از پرداخت حقوق گمرک فعال شود، این متهم فراری حسب گزارشات پلیس و تحقیقات صورت گرفته موفق شده که با کارت ملی خود ۵۲ هزار گوشی را بدون اینکه تلفنی را از خارج بیاورد، ثبت کند.

وی درباره روش این متهم برای اقدامات مجرمانه ادامه داد: این متهم شماره سریال گوشی های موبایل را از طریق دلالان عمده قاچاق تلفن همراه، از خارج می گرفت و در کشور ثبت رجیستری می کرد و برای هر ثبت ۳۵ هزار تومان می گرفت و نوع گوشی ها را مشخص نمی کرده است. جعفری دولت آبادی تصریح کرد: پرونده وی در تعزیرات عدم صلاحیت خورده و همچنین یکی از افرادی که با او همکاری می کرد نیز هفته گذشته دستگیر شد.

دادستان تهران با بیان سوءاستفاده برخی از طرح رجیستری گفت: عده ای از طرحی که می خواست کمک کند تا تلفن ها از نظمی برخوردار باشد و حقوق گمرک پرداخت و به صورت قانونی وارد کشور شود سوء استفاده کردند که تاکنون دو نفر در این رابطه دستگیر شدند و تحقیقات به مراحل خوبی رسیده است.

 
مرجع : مهر
کد مطلب : ۲۷۰۵۰۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين