۰

رونمایی هوواوی از دو ابزار پوشیدنی

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۳
رونمایی هوواوی از دو ابزار پوشیدنی
آیتی‌من -  این دو محصول که کنار سری Mate 20 در 24 مهر ماه در لندن معرفی شدند، راهکارهای نوین و هوشمندانه ای را برای رهگیری فعالیت های بدنی و دریافت نکات مربوط به سلامت، برپایه تحقیقات علمی به کاربران ارائه می دهند.
Huawei Watch GT طراحی مشابه با ساعت های مچی کلاسیک دارد و با برخورداری از عنوان GT در نام خود به نوعی ذهن ها را به سمت عملکرد سطح بالا و قابل اعتماد بودن، معطوف می کند. این نام گذاری، مشابه با راهکاری است که در تورهای بزرگ ماشین سواری با خودروهای ریسینگ شاهد هستیم. Huawei Watch GT که برای مشتاقان گشت و گذار در شهر طراحی شده از الگوریتمی هوشمند برای مدیریت مصرف انرژی استفاده می کند که امکان جابه جایی پویا و خودکار ِ بین حالت های ارائه عملکرد بالا (Performance Mode) و بهره وری مطلوب (Effiency Mode) در استفاده از انرژی الکتریکی را فراهم می کند. این امر باعث شده تا این ساعت هوشمند در استفاده متداول کاربر، برای مدت زمانی تا دو هفته قابل استفاده باشد.
صفحه نمایش 1.39 اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۵۴ در ۲۵۴ پیکسل از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند است.
در کنار باتری با عملکرد بالا، Huawei Watch GT از قابلیت هایی همچون امکان ارتباط همزمان با GPS، GLONASS و GALILEO به عنوان سه سیستم موقعیت یاب ماهواره ای اصلی برخوردار است. علاوه براین فناوری رهگیری تعداد ضربان قلب TruSeen 3.0 درآن تعبیه شده است. Huawei Watch GT همچنین از نورهای نامرئی برای رهگیری تعداد ضربان قلب کاربر در زمان خواب استفاده می کند که راهکاری محبوب تر در مقایسه با دیگر روش های سنتی به حساب می آید.
Huawei Band 3 Pro نیز دستبند ورزشی تازه ای است که هوواوی  رونمایی کرده است. این دستبند نیز از فناوری TruSeen™3.0 استفاده می کند. علاوه بر این، هوواوی بهره برداری از سنسور مادون قرمز (IR) را هم در دستورکار قرار داده تا امکان رهگیری دقیق تعداد ضربان قلب کاربر، بدون استفاده از نورهای آزاردهنده در دستگاه های الکترونیکی پوشیدنی متداول، فراهم شود.
Huawei Band 3 Pro از صفحه نمایش رنگی AMOLED HD با ابعاد 95 صدم اینچی بهره مند شده است.
نسخه اسپورت Huawei Watch GT در حالی 249 یورو قیمت گذاری شده که نسخه کلاسیک آن تنها 199 یورو قیمت دارد. در نهایت Huawei Band 3 Pro برابر با99 یورو قیمت گذاری شده است.

 
کد مطلب : ۲۷۰۳۵۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما