۰

تشکیل کمیته مشترک برای حل مشکل پلمپ شرکت‎ها

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۹
تشکیل کمیته مشترک برای حل مشکل پلمپ شرکت‎ها
آیتی‌من - رییس سازمان نظام صنفی رایانه‎‏ای کشور حضور نواب رییس اتاق اصناف تهران را در این جلسه، فرصت مناسبی برای حل برخی مشکلات با سازمان‏‎های زیرمجموعه اتاق عنوان کرد. 
همچنین در این جلسه، موضوع صدور اخطار پلمپ برخی شرکت‏‎های عضو سازمان توسط اتحادیه صنف فناوران رایانه، از سوی اعضای هیات‏ مدیره مطرح شد. 
محمد باقر اثنی‏‏ عشری در این خصوص با بیان اینکه سازمان هیچ‏گاه الزامی برای عضویت فعالان صنف مقرر نکرده است، گفت: پلمپ دفاتر اعضای سازمان در شرایط فعلی کسب‏ و کار موجب ایجاد مشکلات مضاعفی برای آن‏ها شده است.
پس از بحث و تبادل نظر در این خصوص، ابراهیم درستی تاکید کرد که این رویه به زودی حل خواهد شد. بر همین اساس مقرر شد سازمان درخواست خود را مبنی بر عدم پلمپ دفاتر اعضا رسما به ریاست اتاق ارایه کند. در ضمن، مقرر شد طرفین در اسرع وقت کمیته مشترکی را برای ایجاد همگرایی و حل و فصل موضوعات فی مابین تشکیل دهند.
در ادامه جلسه، سعید امامی و ناصر شاکرحسینی گزارش‏‏‏ های جداگانه‎‏ای را به ترتیب از کمیسیون‏ های نرم‎‏افزارهای پیشرفته سازمان و سلامت الکترونیکی ارایه دادند. 
سعید امامی به نحوه شکل‏‎گیری کمیسیون و فعالیت‏های آن از زمان تاسیس (به خصوص برگزاری دوره‏ های آموزشی) اشاره کرد. شاکرحسینی هم ضمن ارایه تاریخچه شکل گیری کمیسیون سلامت الکترونیکی و تعامل مستمر آن با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به نقش مهم و اثرگذار آن در تنظیم بازار این حوزه و نیز جایگاه خاص سازمان در تصمیم‏ سازی های مربوط به صنف در این وزارت، پرداخت.
بر اساس دستور جلسه، بابادی نیا گزارشی از مشکلات فعالان حوزه سخت‏ افزار و شبکه ارایه و پیشنهاد آنها مبنی بر جلسه‏ با رییس هیات‏ مدیره را امطرح کرد و مقرر شد هماهنگی این جلسه از طریق دبیرخانه انجام شود.


 
کد مطلب : ۲۷۰۳۴۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين