۰
در ۴۷ درصد گوشی‌ها انجام شد

ثبت رکورد به روزرسانی سیستم عامل آیفون

تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۰۸
ثبت رکورد به روزرسانی سیستم عامل آیفون
 
بررسی های موسسه تحقیقاتی میکس پنل نشان می دهد در حال حاضر آی او اس ۱۲ روی ۴۷ درصد از گوشی های آیفون جهان نصب شده، اما این رقم در مورد آی او اس ۱۱ به ۴۵ درصد می رسد. پیش از عرضه آیفون های جدید و رونمایی از آی او اس ۱۲، سیستم عامل iOS 11 روی ۸۵ درصد از آیفون ها و آی پدهای موجود در جهان نصب شده و مورد استفاده قرار می گرفت. اما ظرف مدت ۱۸ روز این رقم به حدود نصف کاهش یافت.
این رکورد حتی برای خود اپل هم جالب توجه بوده است. آی اواس ۱۱ که در سال ۲۰۱۷ عرضه شده بود، تنها بعد از گذشت دو ماه توانست ۵۰ درصد از آیفون ها و آی پدها را تسخیر کند. البته ثبت رکورد ۴۸ درصد کاربر برای آی او اس ۱۰ در سال ۲۰۱۶ ظرف مدت دو هفته رخ داد.
بهترین رکورد اپل در این زمینه در سال ۲۰۱۵ رخ داد. آی او اس ۹ پس از عرضه در ۱۶ سپتامبر سال ۲۰۱۵ تنها بعد از گذشت هشت روز توانست iOS 8 را پشت سر بگذارد و در عرض ۱۰ روز از مرز ۵۰ درصد کاربر بگذرد. این موفقیت ها برای اپل در شرایطی حاصل شده که سیستم عامل آندرویید چنین وضعیتی ندارد و افزایش توجه کاربران به جدیدترین نسخه این سیستم عامل مدت های طولانی طول می کشد. تنوع و پراکندگی عرضه کنندگان آندرویید عامل اصلی این مساله است. از جمله علل استقبال خوب از iOS 12 می توان به سرعت بالاتر این سیستم عامل و برخی امکانات تازه آن مانند گپ گروهی فیس تایم، شکلک های جدید، امکان ردگیری فعالیت ها با Screen Time و ارتقای بخش نمایش اطلاعیه ها و همین طور دستیار صوتی سیری پرداخت.

 
مرجع : مهر
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۰۲۶۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما