۰

انتصابات در سازمان IT و گمانه زنی ها درباره رییس سازمان

تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۴۹
انتصابات در سازمان IT  و گمانه زنی ها درباره رییس سازمان
آیتی‌من -  براساس اعلام سازمان فناوری اطلاعات ایران، مهدی محمدی عضو هيات علمي دانشگاه تهران است و دكتري مديريت تكنولوژي از دانشگاه علامه طباطبايي دارد. ریاست مرکز پژوهش های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، ریاست کميته علمي و هماهنگ کننده تدوين گزارش بين المللي سياست گذاري علم، فناوري و نوآوري ايران با همکاري کنفرانس توسعه و تجارت سازمان ملل و عضویت در کميته علمي پروژه مشترک اتحاديه اروپا در زمينه تبادل تجربيات سياست گذاري علم و فناوري و نوآوري در کشورهاي حاشيه درياي مديترانه از جمله سوابق وی محسوب می شود.
مدیر کل نوآوری و تجاری سازی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، دبیری کمیته متنوع سازی اکوسیستم استارتاپی کشور در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ریاست دبيرخانه پيمايش نوآوري ملي در معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري از دیگر سوابق اجرایی مهدی محمدی محسوب می شود.
همچنین این خبر از کنار رفتن احمد طباطبایی از هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات حکایت دارد. 
طباطبایی سرپرستی پایگاه بسیج سازمان فناوری اطلاعات، جانشینی شورای فرهنگی این سازمان و هچنین ریاست شعبه بدوی شماره 4 رسیدگی به تخلفات کارکنان سازمان های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را برعهده دارد.
این در حالی است که همه منتظر اعلام نام رییس جدید و جوان سازمان فناوری اطلاعات هستند. محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یازدهم مهرماه اعلام کرد که به دلیل بازنشستگی رسول سراییان، رییس جدید و البته جوانی را برای جانشینی وی انتخاب کرده است.
به نظر می رسد امیر ناظمی عضو فعلی هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات، جدی ترین گزینه جانشینی سراییان باشد. براساس اساسنامه، رییس سازمان، رییس هیات عامل نیز محسوب می شود و احتمالا از آنجا که ناظمی عضو غیر موظف هیات عامل است، اعلام نام او به عنوان رییس جدید، تا زمان برگزاری مجمع سازمان فناوری اطلاعات به تاخیر افتاده است.

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۰۲۵۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما