۰
دستیار هوشمند جلسات

معرفی نمایشگر Flip سامسونگ

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۵۸
معرفی نمایشگر Flip سامسونگ
آیتی‌من - نمایشگر Flip جدیدترین راهکار سامسونگ برای کسب وکارهایی است که می خواهند فرایند کاری خود را دقیق تر، سریع تر و هوشمندانه تر انجام دهند. Flip نمایشگری ۵۵ اینچی است که با رزولوشن اولترا اچ دی (UHD) و در دو حالت عمودی و افقی می تواند محتواها را نمایش می دهد. قلم دیجیتالی این نمایشگر اجازه می دهد تا ۴ نفر از حاضران در جلسه به طور همزمان ایده ها و مطالب خود را ثبت کنند. طراحی انعطاف پذیر پایه نمایشگر موجب شده تا نوشتن بر روی Flip به اندازه تخته وایت برد راحت باشد. همچنین به کمک قابلیت نصب روی دیوار، این نمایشگر را می توان در هر مکانی قرار داد.
بهره بردن از نمایشگر Flip سامسونگ این مزیت را دارد که تمامی حاضران در جلسه می توانند در فضایی یکسان با یکدیگر تعامل کنند و ایده های خود را به اشتراک بگذارند. این نمایشگر قابلیت اتصال به لپ تاپ، کامپیوترهای اداری، موبایل، تبلت و حافظه های USB را دارد که به کمک آن می توان تمامی اسناد و مدارک اداری را در قالب فرمت های ورد، پاورپوینت و اکسل نمایش داد.
از سوی دیگر، تمامی اطلاعات نوشته شده روی این نمایشگر در یک دیتابیس مرکزی ذخیره می شود، این اطلاعات به کمک برنامه امنیتی این دستگاه حفاظت می شود و تنها کاربران تایید شده به آنها دسترسی دارند.
ضمن اینکه به کمک قابلیت های گسترده نمایشگر Flip می توان پس از پایان نشست تمامی ایده ها و مطالب نوشته شده بر روی نمایشگر را با دیگر حاضران در جلسه به اشتراک گذاشت. اشتراک از طریق ایمیل، ثبت در حافظه های خارجی مانند یو اس بی و هارد و چاپ کاغذی مطالب، شیوه هایی است که در اختیار کاربران گذاشته شده است.
نمایشگر Flip سامسونگ با طراحی مناسب بدنه و تجهیز به قابلیت های کاربردی و متنوع علاوه بر اینکه فضایی مدرن را به اتاق های جلسه می بخشد، تمامی امور مربوط به نمایش، ثبت و ذخیره اطلاعات و ایده ها را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۰۱۹۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما