fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 190022
    تاریخ انتشار : 8 شهریور 1395 13:12
    تعداد بازدید : 538

    ریو ۲۰۱۶ نخستین مسابقه المپیک مبتنی بر فضای رایانش ابری بود

    مسابقات المپیک تابستانی ریو ۲۰۱۶ به پایان رسید و به گفته کارشناسان، طی آن بالاترین سطح خدمات و فناوری ها به کار گرفته شد. یکی از مهم ترین خدماتی که در این بازی ها مورد توجه قرار گرفت، سیستم های رایانش ابری بود.

    همکاران سیستم- خدمات رایانش ابری برای نخستین بار در تاریخ برگزاری مسابقات المپیک در جریان بازی های ریو ۲۰۱۶ به کار گرفته شد و کارشناسان اعلام کردند که در بازی های المپیک توکیو ۲۰۲۰ نیز میزان تمرکز بر خدمات ابری بیشتر می شود. پورتال اصلی مربوط به مسابقات ریو، سیستم اعتبارسنجی و ساماندهی نیروی کاری در این دوره از مسابقات به صورت کامل در فضای رایانش ابری اختصاصی میزبانی می شد. به گفته «اِلی ریسِند»، از مدیران برگزارکننده مسابقات ریو ۲۰۱۶، سیستم مرکزی این دوره از مسابقات برای انجام هر یک از بازی ها بیش از ۳۰۰ هزار هویت را اعتبارسنجی کرد که تمامی آنها مبتنی بر فضای پرازش ابری صورت گرفت. در بخش امنیت سایبری نیز برای این دوره از مسابقات المپیک نسبت به بازی های قبلی رکوردهای تازه به ثبت رسید. در هر ثانیه از دوره ای که مسابقات المپیک ۲۰۱۶ برگزار شد، به طور میانگین ۴۰۰ حمله سایبری صورت گرفت. در المپیک ۲۰۱۲ لندن در هر ثانیه ۲۰۰ تهدید سایبری ثبت شده بود.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :