fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 15808
    تاریخ انتشار : 30 مهر 1391 9:50
    تعداد بازدید : 479

    نحوه رسیدگی به شکایات پیامک های تبلیغاتی اعلام شد

    مشترکان تلفن همراه می توانند با ارسال پیامک به سامانه 10001314، شکایات خود از پیامک های دریافتی تبلیغاتی را به ثبت رسانند.

    خبرگزاری مهر- سامانه دریافت شکایت پیامک‌های تبلیغاتی که در ششمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال رونمایی شد، هم‌اکنون آماده خدمات رسانی به مشترکان تلفن همراه است.
    بر این اساس، مشترکان می‌توانند، شکایات خود را از پیامک‌های انبوه تبلیغاتی به شماره 10001314 ارسال کنند؛ به این معنا که متقاضی باید شماره پیامک ارسالی و متن آن را به شماره مذکور ارسال کند تا موضوع مورد رسیدگی قرار گیرد.شیوه ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه به موبایل مشترکان و افزایش روزافزون تعداد این پیامک‌ها بدون اجازه مشترکان در تمامی ساعات شبانه ‌روز و حتی نیمه‌های شب، به حدی مورد انتقاد مشترکان است که سال گذشته سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تصویب طرحی اپراتورهای تلفن همراه را مکلف به کسب اجازه قبلی از مشترکان برای ارسال پیامک‌های انبوه تبلیغاتی، خبری و اطلاع‌رسانی کرد اما با این وجود پیامک‌های تبلیغاتی همچنان برای مشترکان ارسال می‌شود و به نظر می‌رسد این آیین‌نامه آن‌طور که باید اجرایی نشده است.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی