fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 12339
    تاریخ انتشار : 20 شهریور 1391 10:38
    تعداد بازدید : 1437

    در نخستین نشست خبری شرکت

    «آوات» نسل جدید خدمات پس از فروش نوت بوک را معرفی کرد

    شرکت رایان اندیش آوات، توزیع کننده محصولات فناوری اطلاعات در ایران، دیروز در نخستین نشست خبری خود، نسل جدید خدمات پس از فروش و گارانتی نوت بوک خود را به بازار فناوری اطلاعات کشور معرفی کرد.

     فناوران- احسان بیات، مدیرعامل شرکت آوات در مورد نوع خدمات گارانتی آوات گفت:  گارانتی آوات نتیجه سال‌ها تجربه مدیران شرکت و بررسی‌های واحد تحقیق و توسعه بازاریابی مجموعه آوات و با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌ها و روش‌های به روز ارایه خدمات در دنیا شکل گرفته است.
    وی با بیان اینکه ارایه خدمات آوات کاملا مشتری محور طراحی شده است افزود: این روش بر مبنای سهولت ارایه سرویس و بی‌نیاز مراجعه مشتری به مرکز خدمات انجام می‌شود.
    مدیرعامل شرکت آوات گفت: تمامی مراحل خدمات پس از فروش شامل صدور گارانتی، پذیرش و اطلاع از وضعیت دستگاه به صورت الکترونیکی از طریق سامانه آنلاین خدمات پس از فروش شرکت آوات صورت می‌پذیرد. همچنین مشتریان برای دریافت خدمات نیاز به حضور فیزیکی در مرکز خدمات آوات ندارند و این خدمات به صورت سرویس در محل انجام می‌شود.
    بیات با بیان اینکه گارانتی آوات، مبتنی بر یک سیستم هوشمند ارایه می‌شود، گفت: کاربران برای دریافت سرویس به سامانه آنلاین خدمات پس از فروش شرکت آوات در آدرس
     support.aawaat.com مراجعه و فرم پذیرش آنلاین را تکمیل می‌کنند. سیستم، هوشمندانه راهنمایی‌هایی برای رفع مشکل به کاربر ارایه می‌دهد. در صورتی که مشکل کاربر توسط سیستم هوشمند آوات حل نشود، کارشناسان فنی برای رفع مشکل به محل کاربر مراجعه می‌کنند.
    وی افزود: در صورتی که کاربران به هر دلیلی امکان استفاده از پذیرش آنلاین را نداشته باشند می‌توانند به صورت حضوری به مرکز خدمات آوات مراجعه کنند. به گفته وی، این روش ارایه خدمات هزینه و زمان را برای مصرف‌کننده طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.مدیرعامل شرکت آوات همچنین از اجرای سرویس در محل در شهرستان‌ها خبر داد و گفت: در فاز نخست اجرای این طرح پنج استان فارس، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و گیلان تحت پوشش قرار خواهند گرفت.
    بیات گفت: از دیگر خدماتی که تاکنون توسط شرکت آوات ارایه شده است سرویس «پول پس» است که به صورت پایلوت اجرا شد و به زودی برای کالاهای انحصاری شرکت نیز این خدمت ارایه می‌شود، طبق این طرح مصرف‌کننده بعد از خرید در صورت تمایل می‌تواند تا 48 ساعت به هر دلیلی کالا را به شرکت پس دهد و هزینه پرداختی خود را دریافت کند.
     آوات تنها توزیع کننده نوت بوک های گیمینگ ایسوز
    همچنین احسان بیات با بیان اینکه شرکت رایان اندیش آوات اواخر سال 89 به عنوان شرکت بازرگانی و خدماتی در بازار آی‌تی شروع به کار کرد، گفت: عمده فعالیت شرکت در دو سال گذشته به طور تخصصی در زمینه عرضه و گارانتی نوت‌بوک‌های پیشرفته و گران‌قیمت بوده است. وی افزود: یکی از برندهای نوت‌بوک که از همان ابتدا شرکت آوات روی آن متمرکز شد، نوت‌بوک‌های برند ایسوس بود که آوات در همان سال اول فعالیت موفق شد در همایش سالانه ایسوس، عنوان «بیشترین میزان فروش محصولات G.U.N» (نوت‌بوک‌های سری G، U و N) را در سال ۲۰۱۱ میلادی به خود اختصاص دهد. همچنین آوات به دلیل عملکرد موفق در زمینه فروش نوت‌بوک‌های حرفه‌ای ایسوس موفق شد عرضه برخی از مدل‌های این برند را به طور انحصاری در بازار ایران به عهده بگیرد که از جمله این مدل‌ها  می‌توان به سری N55 از گروه نوت‌بوک‌های چندرسانه‌ای ایسوس اشاره کرد.
    بیات با اشاره به اینکه شرکت آوات در دومین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران نوت‌بوک‌های سری G ایسوس را به نمایش گذاشت، گفت: آوات تنها توزیع کننده نوت‌بوک‌های سری G ایسوس است. این نوت‌بوک‌ها مخصوص گیمرها طراحی شده است و با نام تجاری  ROG شناخته می‌شود.وی در مورد دیگر برندهای سبد کالای شرکت گفت: آوات در کنار برند ایسوس تاکنون برندهای ایسر و لنوو را نیز توزیع کرده است و در آینده برندهای معتبر دیگر را هم توزیع و گارانتی خواهد کرد.
     نوت بوک های آوات را آسان بخرید
     شهرام فعلی مدیر توسعه بازار شرکت آوات، از عرضه نوت‌بوک‌های جدید سری K ایسوس با نام K45 و K55 خبر داد و گفت: شرکت آوات مدل‌های مبتنی بر پردازنده Core i7 این سری را وارد بازار ایران کرده است.
    وی افزود: نوت‌بوک‌های گیمینگ جدید ایسوس از سری G نیز پس از عرضه در بازار جهانی با گارانتی آوات وارد بازار ایران خواهد شد. به گفته فعلی، تمامی نوت‌بوک‌هایی که توسط آوات وارد بازار می‌شوند دارای یک سال اینترنت سکیوریتی رایگان هستند.
    وی همچنین از قرارداد شرکت آوات با بانک تجارت برای «طرح آسان خرید» خبر داد و افزود: دارندگان تجارت کارت با عضویت در شبکه آسان خرید، تا سقف اعتبار تعیین شده کارت خود می‌توانند از نمایندگان شرکت آوات بدون افزایش قیمت، به صورت اقساط نوت‌بوک خریداری کنند.فعلی همچنین از همکاری مجموعه آوات با فروشگاه‌های زنجیره‌ای لاوان خبر داد و گفت: طبق قراردادی که به تازگی با لاوان منعقد کرده‌ایم شرکت آوات تامین‌کننده نوت‌بوک‌های ایسوس فروشگاه‌های زنجیره‌ای لاوان شده است و خریداران می‌توانند نوت‌بوک‌های ایسوس را با گارانتی آوات از این فروشگاه‌ها در سرتاسر کشور تهیه کنند.
    مدیر توسعه بازار آوات، به موضوع ضمانت قیمت و ضمانت انبار به عنوان سیاست‌های شرکت در جهت حمایت از شبکه توزیع اشاره کرد و گفت: شرکت آوات با توجه به شرایط ناپایدار بازار و نوسانات ارز تدابیری جهت کاهش ریسک سرمایه‌گذاری شرکای تجاری خود به کار بسته است. به این ترتیب که نمایندگان در روند فروش کالا و زیان‌های احتمالی ناشی از نوسانات قیمت حمایت کامل آوات را خواهند داشت.
     مسوولیت اجتماعی یادمان باشد
    علی قابلی مدیراجرایی بازاریابی شرکت آوات نیز از آغاز کمپین «مسوولیت‌های اجتماعی» خبر داد و گفت: رویکرد رفتار مسوولانه در تمامی سطوح ارتباطی از آغاز در آوات نهادینه شده بود و اکنون برنامه‌های ویژه‌ای برای عمل به مسوولیت‌های اجتماعی خویش داریم.وی افزود: آوات در حال حاضر حامی رسمی موسسات خیریه «زنجیره امید» و «بهنام دهشپور» می‌باشد. ما به این اصل که «موفقیت شرکت‌ها و رفاه اجتماعی رابطه مستقیم با هم دارند» معتقدیم.قابلی در ادامه به موضوع «ایجاد منافع مشترک» Creating Shared Value) CSV) اشاره کرد و گفت: رفتار مسوولانه موجب ایجاد منافع پایدار می‌شود. مسوولیت‌پذیری در قبال شبکه توزیع، همکاران، رقبا، مشتریان و در نهایت جامعه، به ایجاد فضایی امن‌تر برای کسب و کار منجر خواهد شد.
    مدیراجرایی بازاریابی آوات، همچنین با دعوت از همکاران و شرکای تجاری و دیگر شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات به مشارکت در کمپین «مسوولیت‌های اجتماعی»، از برگزاری سمینارهایی با همین عنوان در شهرهای مختلف کشور خبر داد.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی