fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 75540
    تاریخ انتشار : 9 خرداد 1394 11:1
    تعداد بازدید : 5401

    سومین نمایشگاه گارانتی و خدمات پس از فروش برگزار شد

    نمایش گارانتی های مطرح فناوری اطلاعات در سکوت

    سالن پشتی شبستان مصلای بزرگ تهران، چهار روز گذشته میزبان سومین نمایشگاه خدمات پس از فروش و گارانتی بود. این نمایشگاه که 5 خردادماه با حمایت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‏کنندگان افتتاح شد، دیروز هشتم خرداد به کار خود خاتمه داد. هرچند نمایشگاه گارانتی و خدمات پس از فروش با هدف معرفی شرکت‎های صاحب نام تولیدی و بازرگانی و همچنین ایجاد زمینه آشنایی با خدمات پس از فروش آنها به مشتریان برگزار شد و شرکت‎های مطرحی در حوزه فناوری اطلاعات و لوازم خانگی در آن حضور داشتند، اما به دلیل فضای نامناسب و اطلاع‎رسانی ناکافی، نتوانست چندان رضایت شرکت‎کنندگان و بازدیدکنندگان را جلب کند. اما همزمان با برگزاری نمایشگاه گارانتی و خدمات پس از فروش، دو نمایشگاه دوربین‏های عکاسی و جهیزیه آسمانی نیز در مصلای تهران برگزار بود که هر دو بازیدکنندگان بسیاری داشتند. در صورتی که نمایشگاه گارانتی با وجود اهمیت مقوله خدمات پس از فروش و گنجاندن جشنواره فروش به آن، بازدیدکننده زیادی نداشت و این امر موجب نارضایتی غرفه داران شده بود. احمدی مدیرکل نظارت بر خدمات سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در توضیح اینکه چرا نمایشگاه خدمات پس از فروش با وجود اهمیت زیاد، تا این حد ضعیف برگزار شد، به فناوران گفت: این ضعف به دلیل ضعف خدمات در کشورمان است. متاسفانه هنوز آنطور که باید به گارانتی و خدمات پس از فروش اهمیت داده نمی‎شود و تولیدکنندگان ما به مرحله‎ای نرسیده‎اند که خودشان را در معرض قضاوت قرار دهند.

    فخری زارع
    وی افزود: در عین حال امکانات نمایشگاهی نیز به گونه‎ای نیست که از این نمایشگاه حمایت شود. اما قطعا باید سال‎های آینده مشکلات را کمتر کنیم تا این نمایشگاه در سطح مطلوب‎تری برگزار شود.
    احمدی در ادامه گفت: علی‏رغم اینکه وزیر دستور داده این نمایشگاه در نمایشگاه بین‏المللی برگزار شود، اما شرکت سهامی نمایشگاه‎های بین‎المللی همکاری لازم را با ما ندارد و برای یک کاتالوگ خارجی متری 200 یورو اجاره می‎خواهد. این نمایشگاه دو سال گذشته با عنوان نمایشگاه گارانتی و خدمات پس از فروش برگزار شد. اما امسال با اضافه شدن جشنواره فروش به آن، باعث شد اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران از آن حمایت نکند. این در حالی است که احمدی معتقد است؛ خدمات و فروش جزو لاینفک هم هستند و باید باهم برگزار شوند. 


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی