آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 4193
تاریخ انتشار : 3 دی 1390 0:41
تعداد بازدید : 1034

مبین نت دلایل اختلالات اخیر خود را تشریح کرد

شرکت مبین نت در جوابیه ای به سازمان خبری موبنا اختلالات اخیر خود را که در روز یکشنبه اتفاق افتاده بود، تشریح کرد.

موبنا – در این جوابیه آمده است؛ شبکه وایمکس مبین نت از ظهر روز یکشنبه به دلیل بروز اشکال فنی در یکی از تجهیزات مرکزی شبکه دچار کاهش ترافیک و نه قطعی مطلق و آن هم فقط در سطح تهران شد که بلافاصله با مدیریت متخصصان مبین نت و مشارکت و تلاش بی وقفه پیمانکاران خارجی، ترافیک شبکه رو به بهبود و در اسرع وقت به طور کامل به شرایط پایدار رسید. شرکت مبین نت با داشتن شبکه‌ای گسترده در تمامی استان‌های کشور و با در اختیار داشتن تیم پشتیبانی فنی مجرب، آمادگی رفع هرگونه اختلالات در کوتاه‌ترین زمان ممکن را داشته و متعهد به ارایه سرویس با کیفیت مطابق با الزامات پروانه، به مشترکان  است.اختلالات شبکه به بیانیه اخیر هوواوی مربوط نمی‌شود و دو شرکت ارتباطات مبین نت و هوواوی با یکدیگر هیچ مشکلی ندارند و این شرکت و تمام شرکت‌های خارجی طرف قرارداد وایمکس مبین نت، به تعهدات خود پایبند بوده و تمام کارشناسان این شرکت‌ها که در ارتباط با این پروژه هستند، در ایران حضور دارند و در ایجاد و توسعه شبکه همکاری می‌کنند.مضافا اینکه شرکت ارتباطات مبین‌نت در حال توسعه سریع شبکه خود در سراسر ایران است و بروز اختلال‌های موضعی و موقتی در پروژه‌ای ملی و با این سطح و گستردگی اجتناب ناپذیر است.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :