آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 4137
تاریخ انتشار : 30 آذر 1390 23:35
تعداد بازدید : 669

در راستاي عملياتي كردن E-Regulatory

سامانه جامع پاسخگویي به شكايات رگولاتوري راه اندازي شد

مديركل دفتر نظارت بر سرويس هاي ارتباطي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديویي از راه اندازي فاز اول سامانه پاسخگویي به شكايات مشتركان سرويس هاي ارتباطي، راديویي و فناوري اطلاعات خبر داد.

روابط عمومي سازمان رگولاتوری - غلامرضا داداش زاده گفت: سامانه پاسخگویي به شكايات در راستاي ساماندهي وظايف نظارتي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديویي و با نگرش ايجاد رگولاتوري الكترونيكي (E-Regulatory) در دو فاز طراحي شده و مبناي آن براساس پاسخگویي اپراتورها به مشتركان طبق مفاد پروانه و ايجاد سامانه پذيرش و پاسخگویي در پورتال اپراتورها پايه ريزي شده است.
وي درباره نحوه استفاده از اين سامانه افزود: در فاز اول، شاكي به سايت اپراتور سرويس‌دهنده مراجعه كرده و پس از درج نوع شكايت خود، كد 16 رقمي پيگيري از سايت اپراتور را دريافت مي‌كند، اپراتور بايد طبق توافق انجام شده با رگولاتوري، در مدت زمان مشخص و تعيين شده به شكايت شاكي پاسخ دهد.
داداش‌زاده درباره نتيجه عدم پاسخگویي اپراتورها در زمان تعيين شده گفت: در صورت عدم رسيدگي به شكايت شاكي در مدت زمان تعيين شده، شاكي مي‌تواند با مراجعه به سامانه جامع سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديویي و وارد كردن كد 16 رقمي كه از سايت اپراتور دريافت كرده، موضوع شكايت و عدم پاسخگویي اپراتور را پيگيري كند.
مدير دفتر نظارت بر سرويس‌هاي ارتباطي رگولاتوري كاهش زمان پاسخگویي به شكايات، طرح و پيگيري شكايات به صورت الكترونيكي و بدون نياز به مراجعه حضوري و نظارت هوشمند را از مزاياي سامانه جامع پاسخگویي به شكايات عنوان و تصريح كرد: رگولاتوري از طريق مناطق هفتگانه و دفاتر نظارت بر سرويس‌هاي ارتباطي، راديویي و فناوري اطلاعات موضوع شكايات را پيگيري كرده و براي پاسخگویي و حفظ حقوق مشتركان اقدام لازم را انجام خواهد داد.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :