مديرعامل شرکت پست:
حفظ بازار پستي در گرو ارتقاي کيفيت خدمات است
رييس هيات مديره و مديرعامل شرکت پست از کارکنان پست استان بوشهر خواست تا با توجه به افزايش نرخ موجود در سرويس هاي پستي، خدمات را هم افزايش دهند.
روابط عمومی شرکت پست- محمدحسن کرباسيان در جلسه شوراي اداري پست استان بوشهر که با حضور کارشناسان ستادي و روساي ادارات شهرستانها تشکيل شد، درباره ارزش و جايگاه خدمات پستي مطالبي را
بيان كرد.
وي توفيق روزافزون شرکت را مرهون لطف خدا و تلاش تمامي همکاران و مديران پستي دانست و بیان کرد: ما بايد قدر اين فرصت به دست آمده را بدانيم و با برنامهريزي دقيق موجبات پيشرفت هرچه بيشتر شرکت را
فراهم کنيم.
کرباسيان افزود: تغييرات اجتنابناپذير است و به منظور حفظ کنترل هدايت و رهبري بازار و سبقت گرفتن از رقبا، بايد در زمينه منابع انساني و کيفيت خدمات در جهت ارتقاي بهرهوري خدمات پستي تغييراتي صورت پذيرد در غير اين صورت کنترل بازار از دست پست خارج ميشود و رقبا از ما پيشي خواهند گرفت.
رييس هيات مديره پست راهکار برونرفت از وضعيت فوق را با توجه به کشش اقتصادي موجود در حوزه فعاليتهاي پستي و ورود رقبا به بازار خدمات پستي در اثر افزايش نرخ به وجود آمده، همت و تلاش مضاعف کارکنان، کيفيت و نظارت دانست.
مديرعامل پست بر لزوم ريشهيابي مسایل و مشکلات توسط کارکنان تاکيد کرد و گفت: بايد با آسيبشناسي مشکلات نسبت به برطرف كردن آن اقدام شود به گونهاي که همواره رضايت اربابرجوع و مشتريان
حاصل شود.
وي درباره افزايش ارتباطات درون و برونسازماني عنوان كرد: بايد گروههاي بازاريابي به منظور شناسايي بازار تشکيل شود تا ضمن مطالعه و بررسي بازارها، خدمات سازمانها را تجزيه و تحليل كرده و جذب ترافيک را موجب شوند.