استقبال خودروسازان از راهکارهای نرم افزاری مایکروسافت
شرکت نیسان، یکی از مهم ترین سازندگان خودرو در ژاپن اعلام کرده برای توسعه سیستم مدیریت فروش خود در ژاپن همکاری استراتژیکی را با مایکروسافت در پیش گرفته است.
همكاران سيستم- قرار است نیسان با استفاده از راهکار نرمافزاری «مدیریت ارتباط با مشتری» مایکروسافت، روابط خود را با مشتریان و فروشندگان خودروهایش تقویت کند و سهم خود را از بازارهای جهانی نیز افزایش دهد. نیسان برای استفاده از محصولات مایکروسافت از پلاتفورم ویندوز آزور (Azure) استفاده خواهد کرد تا از طریق آن بتواند برای ارتباط با مشتریان خود در سراسر جهان از مزایای فناوریهای پردازش ابری بهره گیرد. قرار است این دو شرکت به کمک هم پلاتفورمی مبتنی بر فناوری پردازش ابری طراحی کنند که شرکت نیسان به کمک آن بتواند برنامهها و نرمافزارهای مختلفی را روی شبکه جهانیاش اجرا کند و اطلاعات و خدمات استاندارد و یکدستی را نیز در اختیار مشتریانش قرار دهد.