رسیدگی به 83 درصد شکایات صنفی در نیمه نخست امسال
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: از 120 هزار و 406 فقره شکایت مردمی در نیمه نخست امسال درباره تخلفات صنفی و غیرصنفی از طریق تلفن 124 ستاد خبری استان ها، 83 درصد رسیدگی شده است.
سازمان حمایت مصرف کنندگان - مدیرکل امور حقوقی و تعزیرات این سازمان افزود: 17 درصد باقیمانده نیازمند در حال کار کارشناسی یا استعلام از مراجع ذیربط است.
غلامرضا صارمیان گفت: در این مدت بیش از 45 هزار گشت مشترک بین بازرسان سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها با سازمان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه ها از جمله وزارت جهاد کشاورزی، اداره های کل استاندارد و میراث فرهنگی و گردشگری، اتاق اصناف، دانشگاه های علوم پزشکی و اتحادیه ها انجام و به شکایات مردم در زمینه های مختلف رسیدگی شد که پس از بررسی با متخلفان برخورد میشود.