آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 246194
تاریخ انتشار : 11 مهر 1397 12:29
تعداد بازدید : 6681

گروه مخابرات ايران در نوزدهمين نمايشگاه بين المللي تلكام

پس از چند دوره تجربه موفق، شركت هاي گروه مخابرات ايران در همراهي با يكديگر، اين بار با شعار «ارتباط فراگير» در نوزدهمين نمايشگاه بين المللي صنايع مخابراتي و اطلاع رساني 2018 حضور دارند. جمعي از شركت هايي كه در حوزه فعاليتي خود نخستين برند هستند و تجربه سال ها حضور در صنعت مخابرات و فناوري هاي ارتباطي را به يادگار دارند. «ارتباط فراگير »، عبارتي كليدي و شعار امسال اشاره به ويژگي ارتباطات مخابراتي در غلبه بر محدويت هاي زماني و مكاني ارتباط انساني دارد.
undefined
 گروه مخابرات ايران، تنها گروه مخابراتي در كشور است كه مي تواند به همه نيازهاي مشتريان خود در هر جا پاسخ دهد. گروه مخابرات ایرات امسال در قالب شركت هاي مخابرات ايران، ارتباطات سيار ايران، شركت خدمات اول مخابرات، گروه كارخانجات شهيد قندي، شركت هاي مبين وان كيش، فراز فنون مركزي، آريانا گستر اسپادانا، اميد ژرف نگر، نوران ارتباط پايدار، و تله پرومو با حضور درسالن 6 نمايشگاه تلكام2018 آخرين اقدامات و خدمات خود را در معرض ديد عموم قرار مي دهد. 
شركت مخابرات ايران با هدف ارائه دستاوردها، محصولات و معرفي خدمات چون پرتال تجاري، تانوما، شاما، ثبت نام مكانيزه (پرونده الكترونيكي يكپارچه اينترنتي)، سرويس هاي اينترنت پرسرعت +ADSL2، باشگاه مشتريان، پرداخت الكترونيكي قبوض، پشتيباني 2020، ثبت ديجيتال مشتريان، و Public wifi، معرفي پروژه DLMO، خدمات ارزش افزوده، سامانه eCare و شماره هاي رند، در نوزدهمين نمايشگاه تلكام ايران شركت کرده است.
در این گزارش، با خدمات گروه مخابرات ايران در نمايشگاه تلكام 2018 آشنا مي شويد. 

 معرفي پرتال تجاري (WWW. TCI. IR)
شركت مخابرات ايران، بعد از خصوصي سازي به منظور ارايه ساده خدمات به مشتريان، طرح ايجاد يك پرتال تجاري را در برنامه كاري خود قرار داد. اما اين طرح بعد از ره نگاشت پنج ساله تحول وتوسعه، به طور جدي و عملياتي پي گيري و نهايتاً اجرا شد. پرتال تجاري شركت مخابرات ايران به منظور ايجاد ارتباط موثرتر با مشتريان و ارائه تمامي خدمات مخابراتي به صورت كاملاً غير حضوري و بدون نياز به مراجعه مشتري، از طريق يك درگاه واحد راه اندازي شده است. خدمات و محصولاتي كه در اين پرتال براي مشتريان عرضه وارايه مي شود، در گروه هاي خدمات مخابراتي (سرويس هاي خانگي)، خدمات تجاري و امور مربوط به اپراتورها قرار مي گيرند. 
سهولت دسترسي به اطلاعات و خدمات مورد نياز مشتريان، ارائه خدمات مخابراتي با كيفيت بالا در كمترين زمان ممكن، ساده سازي در فرآيند هاي احراز هويت مشتريان در هنگام خريد سرويس، تجميع كليه سرويس هاي مخابراتي مشتري در پروفايل مشتري تحت عنوان «مخابرات من»، ارائه خدمات جديد مبتني بر محتوا شامل (فيلم، موزيك، نرم افزار، بازي. .. )، تفكيك خدمات مشتريان خانگي و تجاري و ارائه كليه خدمات مخابراتي روي نرم افزاري موبايل از جمله اهداف پرتال تجاري است. 

 تانوما(تار نوري مخابرات ايران)
«تانوما» نام تجاري فناوري FTTH شركت مخابرات ايران است كه از طريق آن سرويس هاي گوناگوني از جمله اينترنت، تلفن، سرويس هاي چند رسانه اي شامل فيلم، موسيقي، نرم افزار و ديگر سرويس هاي آتي نظير اينترنت چیزها (IoT) بر بستر تار نوري با سرعت و كيفيتي بسيار بالاتر از فناوري ADSL و VDSL به مشتريان شركت مخابرات ايران ارائه می شود. 
سرعت بالاتر به نسبت تكنولوژي موجود نظير ADSL و VDSL، كيفيت مطلوب و پايداري در ارتباط (قطعي كمتر)، طول عمر بيشتر تار نوري در مقايسه با سيم مسي (مقاوم بودن نسبت به پوسيدگي و خوردگي)، عدم بروز اختلالات الكترومغناطيسي ناشي از مجاورت با سيم هاي برق يا سيم هاي مسي مجاوراز جمله مزاياي تار نوري است. 
سرويس هاي قابل ارائه بر بستر تار نوري عبارتند از:
- اينترنت فوق پرسرعت (دانلود راحت تر و سريع تر فيلم، موسيقي و نرم افزار) 
- مشاهده برنامه هاي زنده بصورت آنلاين(IPTV)باكيفيت HD و 4k
- تماشاي آرشيو فيلم ها و سريال هاي تلويزيوني (VOD) باكيفيت HD و 4k
- دسترسي به محتواي فرهنگي از جمله كتاب، مجلات و آرشيو هاي صوتي (AOD) 
- و … 
مركز شتابدهي و سرمايه گذاري خطرپذير شركت مخابرات ايران (شاما)
شركت مخابرات ايران با چشم انداز مشاركت، تجاري سازي، توليد و اشتغال و سرمايه گذاري اقدام به ايجاد اين مركز کرده است كه با ويژگي هاي منحصر به فرد خود شامل دسترسي به بازارهاي مخابراتي و شبكه گسترده مشتريان و شبكه سرويس هاي آن ، سرمايه گذاري خطرپذير مانند صندوق سرمايه گذاري خطرپذير با حمايت شركت مخابرات ايران براي طرح هاي مستعد ، فراهم كردن زيرساخت ارتباطي همچون شبكه فيبر نوري (FTTH–FTTB–FTTC)، سرويس هاي كابلي پر سرعت (ADSL,VDSL) و تكنولوژي هاي پيشرفته همراه 4G و آماده سازي شبكه هاي 5G، در راستا حمايت از ايده هاي نو در صنعت ICT فعاليت خود را ارايه می دهد. 

 ثبت نام مكانيزه (پرونده الكترونيكي يكپارچه اينترنتي)
به منظور رفاه حال مشتريان براي انجام امور مخابراتي از جمله خريد سرويس و خدمات متفاوت، دايري و تخليه سرويس هاي مخابراتي و... بدون نياز به مراجعه حضوري، شركت مخابرات استان تهران درنظر دارد سامانه الكترونيكي «پايا» راه اندازي کند تا تنها با يك بار مراجعه حضوري مشتري پرونده الكترونيكي در سامانه ايجاد شود و با دريافت نام كاربري و رمز عبور کاربر مي تواند تمامي امور مخابراتي خود را بدون نياز به مراجعه حضوري به مراكز مخابراتي به صورت اينترنتي انجام دهد. 

 وای فای عمومی
اين طرح به منظور ارائه اينترنت پرسرعت بي سيم در سطح اماكن عمومي شهر تهران ارائه مي شود. مشتركان اينترنت پرسرعت مخابرات منطقه تهران، پس از راه اندازي طرح public wi–fi مي توانند در تمامي اماكن عمومي كه اين طرح راه اندازي شده است، با استفاده از نام كاربري و رمز عبور خود بدون پرداخت هزينه مجزا مشابه زمان استفاده در محل نصب سرويس، از اينترنت پرسرعت بهره مند شوند. 
ساير درخواست كنندگان اينترنت پرسرعت كه مشترك فعلي مخابرات منطقه تهران نيستند نيز مي توانند بصورت آنلاين در هر يك از مكان هاي عمومي كه اين طرح راه اندازي شده است با دريافت نام كاربري و رمز عبور اختصاصي به اينترنت پرسرعت بي سيم مخابرات منطقه تهران متصل شوند. 

 معرفي پروژه DLMO
DLMO در زمره ابزارهايي است كه به DQM ياDSL Quality Management معروف هستند. DQM در واقع مجموعه اي از تكنيك ها است كه در سرويس DSL ارائه شده و كاربر را مي توان مانيتور، عيب يابي و يا بهينه تر کرد. جايگاه نرم افزار DLMO در بخش هاي مختلف عملياتي است.
با رشد تقاضاي استفاده از پهناي باند و استفاده از سرويس هاي اينترنت، VOIP,IPTV فناوري ADSL جهت ارائه پهناي باند تا 24 مگابيت بر ثانيه بر روي خطوط مسي وارد بازار ايران شد؛ ولي استفاده از بستر زوج سيم مسي مستعد نويز و مشكلاتي از قبيل سيم كشي نامناسب داخل منزل، عدم سازگاري مودم، اتصال بد كانكتورها و انشعابات اضافه، عملاً 30 درصد از خطوط مسي جهت ارائه سرويس هاي سرعت بالا مناسب نیستند واز طرفي بدليل فقدان شناسایي دقيق مشكلات باعث نارضايتي مشتركان شده است. 
در همين راستا پروژه DLMO با هدف بهبود پروفايل هاي مشتركين و بالا بردن كارایی خطوط مسي تعريف شد كه اين سيستم موجب ارتقای كيفيت سرويس مشتركين ADSL شده است. كل عمليات بهبود سرويس در این پروژه بصورت اتوماتيك و ديناميك انجام مي شود. 

 خدمات ارزش افزوده 
مشتريان مي توانند با شماره گيري شماره هايی مانند: 70708077(مشاوره خانواده)، 70708080 (مشاوره سلامت)، 
70707004 (مشاوره ارتباط گستر)، 70707007 (رابين انديشه)، 70707010 (همياري تيم هنرمندان)، 70707012 (مسير زندگي)، 70707018 (كلبه سلامتي) و مانند اینها، از طريق تلفن ثابت خود از خدمات متنوعي با موضوعات مذهبي، ورزش و سرگرمي، مشاوره هاي حقوقي، تحصيلي و خانواده، بهداشت، كودك و نوجوان و غيره بهره مند شوند. 

 محصولات تجاري
اينترنت اختصاصي:
اينترنت اختصاصي، محصولي از شركت مخابرات ايران است كه اينترنت پرسرعت با پهناي باند اختصاصي و تضمين شده را براي شركت ها و موسسات در سراسر كشور فراهم مي سازد. اين محصول براي مشتريان داراي شبكه درون سازماني بسيار مناسب است. ارايه پهناي باند غير اشتراكي با امكان تخصيص محدوده IP، ارايه IP استاتيك و تهيه تجهيزات سمت مشتري درصورت نياز، از ويژگي هاي اين محصول است. 

 اينترانت:
اينترانت، محصولي ديگر از شركت مخابرات ايران است كه بر بستر شبكهاي درون كشوري، دسترسي سريع و آسان به دامنه هاي داخلي را براي تمامي مشتريان در سراسر كشور فراهم مي آورد. با توجه به اينكه شركت مخابرات ايران داراي بستري وسيع مبتني بر IP در سطح تمامي استان هاي كشور است، امكان اتصال متقاضيان به اين شبكه از طريق شبكه هاي دسترسي با ارايه سرويسي به نام اينترانت فراهم شده است. در اين سرويس آدرس هاي اختصاصي در داخل كشور بصورت يكتا و سازمان دهي شده تخصيص داده مي شود و اين محصول علاوه بر دسترسي با سرعت بالا، صرفه جويي در هزينه هاي ارتباطي با دامنه هاي داخلي را براي مشتريان به همراه دارد.

 MPLS:
MPLS نوعي از الگوي ترافيك در مهندسي شبكه است كه عملكردي متفاوت از مسيريابي معمول دارد. شركت مخابرات ايران با استفاده از اين فناوري، بستر ارتباطي اختصاصي و بسيار امني ايجاد كرده تا مشتريان از طريق شبكه هاي دسترسي به اين بستر ارتباطي ( MPLS) متصل شوند. در اين سرويس مشتري مي تواند بين شعب و مراكز خود يك شبكه مجازي و اختصاصي ايجاد کند كه غير از كاربران آن شركت يا سازمان، هيچ كاربر ديگري نمي تواند به شبكه دسترسي داشته باشد. 

 VPLS:
اين سرويس براي شبكه هايي مناسب است كه قصد دارند تمامي فعاليت هاي خود را روي لايه 2 انجام دهند و همزمان قابليت اتصال همبندي كامل ((Full Mesh را داشته باشند. همانند MPLS در اين حالت مي توان ارتباط بين چند نقطه با چند نقطه را فراهم كرد؛ با اين تفاوت كه اين امكان در لايه 2 ايجاد مي شود. اين سرويس جايگزين خوبي براي سرويس PTMP محسوب مي شود. همچنين به علت لايه 2 بودن، صرفه جويي در IP را مي توان از مزيت هاي اين سرويس به حساب آورد. 

 VLAN:
سرويس شبكه مجازي (VLAN) اين امكان را فراهم مي آورد تا شبكه بطور مجازي به قسمت هاي مختلف و اختصاصي تقسيم شود. اين سرويس، یک شبكه مخصوص با امنيت بالا براي هر يك از مشتريان ايجاد كرده و سپس شبكه هر مشتري به زيرشبكه هاي كاملاً مجزا تفكيك ميشود. VLAN بصورت ذاتي بر روي لايه 2 قرار دارد و بر خلاف VPLS از منابع راهيابي شبكه استفاده نميكند. دامنه ارسال اطلاعات محدود به همان VLAN خواهد بود و از نظر منطقي VLAN ها از يكديگر جدا هستند ؛ در نتيجه امنيت در ارتباطات شبكه مشتري برقرار مي شود. معمولاً VLAN براي شبكه هاي بزرگ با ترافيك بالا كاربرد دارد ولي به دليل محدوديت در تعداد VLAN ها، بايد نحوه توزيع آن مديريت شود. اين سرويس براي مشترياني كه داراي تعداد نقاط كم (كمتر از 10 نقطه) بوده و نياز به ارتباط نقطه به نقطه دارند مناسب تر است. 

 PTP / PTMP:
ارتباطات نقطه به نقطه (PTP : point to point ) و نقطه به چند نقطه (PTMP : point to multi point)، در اين سرويس ارتباط بين دو يا چند نقطه دلخواه مورد درخواست مشتري را از طريق شبكه انتقال ديتا (TDM ) به صورت كاملاً اختصاصي فراهم مي سازد. اتصال نقطه به نقطه را مي توان بسته به شيوه پياده سازي و اهداف پياده سازي آن به انواع مختلفي براساس بسترهاي انتقال اطلاعات از جمله اينترنت، ارتباطات بين شهري و داخل شهري و يا بر اساس فناوري هاي به كار گرفته شده و براساس لايه هاي مختلف انتقال تقسيم بندي كرد. به اين وسيله امكان ارتباط شبكه داخلي سازمان، در سطح يك شهر يا كشور امكان پذير مي شود. سرويس نقطه به چند نقطه براي مشترياني است كه داراي يك سايت مركزي بوده و نيازمند برقراري ارتباط با ديگر سايت هاي خود هستند. در اين حالت پهناي باند در سايت مركزي معادل مجموع پهناي باند در نقاط مقصد خواهد بود. 

 باشگاه مشتريان
باشگاه مشتريان شركت مخابرات ايران در راستاي ايجاد پل ارتباطي با همراهان هميشگي و با هدف افزايش سطح رضايتمندي مشتريان و بهبود خدمات راه اندازي شده است. 
هدف از راه اندازي آن، علاوه بر استحكام روابط بين شركت مخابرات ايران و مشتريان ومخاطبان، ارائه خدمات ويژه به اعضاي باشگاه علاوه بر خدمات متعارف است. 
مشتريان شركت مخابرات ايران قادرخواهند بود ضمن عضويت در باشگاه مشتريان از لحظاتي جذاب و خدماتي متفاوت برخوردار گشته و در ازاي عضويت در باشگاه مشتريان شركت مخابرات ايران، خريد انواع سرويس و شركت در نظرسنجي ها امتياز كسب نمايند و از مزاياي مختلف باشگاه مشتريان به شرح زير بهره مند شوند:
 - مبادله امتيازات بدست آمده با جوايز و هداياي ويژه
 - شركت در قرعه كشي ها
 - دريافت تخفيفات ويژه براي سرويس اينترنت پرسرعت
 - بهره مندي از تخفيفات ويژه محصولات و خدمات شركت ها و فروشگاه هاي تجاري و تفريحي طرف قرارداد با باشگاه شركت مخابرات ايران 
لازم به ذکر است که با عضو شدن در باشگاه مشتريان شركت مخابرات ايران در زمان برگزاري نمايشگاه تلکام از 500 امتياز ويژه برخوردار می شويد.

 سامانه شاهكار
سامانه شاهكار، شبكه احراز هويت كاربران ايراني است كه توسط سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي راه اندازي شده و تمامي اپراتورهاي ارايه دهنده خدمات ارتباطي و اينترنتي موظف به استفاده از آن در سيستم هاي خود هستند. اين سامانه امكان سنجش صحت اطلاعات اعلامي سرويس گيرنده را براي سرويس دهنده طبق اطلاعات مراجع فراهم مي كند.

 سرويس TEL30+ (تل سي پلاس)
این سرویس برای واگذاري شماره تلفن 8 رقمي بر بستر SIP TRUNK براي مديريت چندین تماس همزمان راه اندازی شده است.

 سامانه eCare 
سامانه پشتيباني مشتريان (eCare) شركت مخابرات ايران، سامانه اي جامع و يكپارچه جهت مديريت خدمات باند پهن و تلفن ثابت مشتركان خانگي و سازماني است. به صورتي كه با هدف ايجاد پلتفرم ساده و Responsive امكان تعامل هرچه بيشتر مشتركان را با مخابرات فراهم مي نمايد. در كسب و كارهاي امروزي تلكام، وجود سيستم هاي تعاملي يكي از مهمترين پيش شرط هاي موفقيت است. در همين راستا با ايجاد سازو كاري مناسب، شرايطي را فراهم مي آورد كه نياز به مراجعه حضوري و يا تلفني مشتركان به حداقل برسد و اين مهم، اصلي ترين هدف پياده سازي اين سامانه بوده است و نقشه راه تعيين شده در اين راستا بيانگر برنامه هايي در جهت ارائه خدمات نوين و سهل الوصول به مشتريان فعلي و مشتريان جديد است. 

 Application Mobile سامانه eCare
در راستاي توسعه كانال هاي ارتباطي مشتريان شركت مخابرات ايران، در حال حاضر در حال توسعه نسخه ي موبايل eCare بر روي پلتفرم هاي Android و ios هستيم. به صورتي كه مشتري با نصب App به صورت خودكار و با لاگين اوليه، اطلاع رساني هاي لازم و پيوسته از وضعيت شبكه و سرويس هاي خريداري شده را دريافت مي كند. از مزاياي استفاده از App موبايل، تست خودكار كيفيت سرويس از نقطه انتهايي شبكه است كه ميتواندبه عنوان مرجعي براي بررسي وضعيت كيفيت سرويس في ما بين مشترك و مخابرات قرار بگيريد. همچنين امكان اشكال زدايي در مواقع قطعي سرويس را به مشترك فراهم مي كند كه مي تواند ابزاري مناسب در جهت حل مشكل سرويس باشد. 
براي استفاده از این سامانه باید به آدرس ecare.tct.ir مراجعه کنید.

 سامانه پشتيباني 2020
سامانه پشتيباني 2020(call center)به صورت متمركز و شبانه روزي آماده پاسخگويي به مشتريان است. هدف از متمركز كردن اين مركز تسريع در فرايند پشتيباني اينترنت پرسرعت(ADSL)FTTH، Sip phone و Iptv، افزايش پاسخگويي و ارائه بهتر سرويس به مشتريان است. مشتريان مي توانند پس از تماس با شماره 2020 پشتيباني لازم را از اين مركز دريافت کنند. 
كارشناسان اين مركز از طريق سامانه خودكار اعلام( Ticketing system) به صورت 24 ساعته از بروز رخدادهاي شبكه و اختلال در خدمات مشتريان آگاه شده و طبق رويه هاي تعريف شده به رفع اختلالات اقدام مي کنند. به محض تماس با يكي از كارشناسان اين مركز تمامي Ticket ها با ذكر سوابق اختلال و اعلام نظرات واحدها براي كارشناسان مركز قابل رويت است. در صورتي كه اختلال توسط كارشناسان 2020 قابل رفع نباشد Ticket باز شده با شرح رخداد به سطح پشتيباني(NOC) و ديگر واحدهاي فني ارجاع شده و در كوتاهترين زمان ممكن نسبت به رفع خرابي اقدام و در نهايت با مشتري جهت اعلام رفع خرابي و دريافت رضايت مشتري تماس گرفته مي شود. 

 سامانه 118، ثبت مشاغل 
متقاضيان محترم براي ثبت شماره تلفن ثابت يا همراه مربوط به خود و يا شغل و خدمت قابل ارائه مي توانند با مراجعه به همه مراكز و دفاتر خدمات مشتريان شركت مخابرات ايران نسبت به اين امر اقدام کنند. 
مزايای این سامانه شامل مواردی به این شرح است:
 - ثبت و اعلام شماره مشاغل و خدمات 
 - دسته بندي مشاغل و خدمات 
 - ارائه اطلاعات خواسته شده در كمترين زمان 
 - اعلام شماره بعد از يك گفتگوي دوستانه با مردم 
 - ارائه اطلاعات مشاغل و خدمات با نزديك ترين فاصله جغرافيايي 
 - ثبت و اعلام شماره تلفن همراه مشاغل و خدمات 
 - ارائه شماره تلفن همراه با دسته بندي مشاغل و خدمات 
 - شنيدن خواسته مشتريان وارائه شماره متناسب با نياز آنها 
 - ثبت و اعلام شماره تلفن همراه متقاضيان 
 - اعلام شماره همراه متقاضيان حقيقي 
 - هر فردي مي تواند شماره تلفن همراه خود را در كنار شماره تلفن ثابت يا به صورت مستقل در سامانه 118 ثبت نمايد 
 - تكميل و اصلاح اطلاعات مشتريان تلفن ثابت

 واحد ارتباط مردمي 2021
اين واحد كه حدود سه دهه مشغول فعاليت است، اهداف زير را سرلوحه كار خود قرار داده است : 
- اطلاع رساني درخصوص معرفي خدمات، محصولات و آگاهي مشتريان از اختلالات بوجود آمده. 
- دريافت انتقادها و پيشنهادها. 
- ثبت شكايات در سامانه جامع رسيدگي به شكايات و پيگيري آن تا حصول نتيجه مطلوب. 
- ايجاد بستر ارتباطي دوسويه فيمابين مشتريان و مسوولان. 
- برقراري ارتباط متقابل فيمابين كاركنان و مديران. 
- جمع آوري اطلاعات پيرامون رضايت مشتريان و دريافت انتظارات آنان درخصوص خدمات و محصولات ارائه شده ( از طريق پرسشگري تلفني و يا حضوري )

 سامانه جامع رسيدگي به شكايات، انتقادات و پيشنهادات (2020)
اين سامانه با هدف سهولت دستيابي مشتريان و عموم مخاطبان به درگاه هاي ارتباطي مختلف جهت ثبت هرگونه پيشنهاد و يا نارضايتي مرتبط با محصولات و يا خدمات و يا نحوه پاسخگويي پرنسل مخابرات راه اندازي شده است. پس از ثبت شكايت در اين سامانه، متقاضي ميتواند از طريق دريافت كد پيگيري، ارتباطي دوسويه را با مخابرات تا رسيدن به نتيجه مطلوب، برقرار کند. 

 شماره هاي رند
شماره رند: شماره تلفن هايي هستند كه به دليل روان و خوش آهنگ بودن در تلفظ يا روابط عددي خاص، به راحتي در ذهن افراد ماندگار مي شوند. 
شماره مناسب: شماره تلفن هايي هستند كه بر اساس نوع شماره داراي شرايط ويژه و يا متقاضي خاص هستند. 
شماره هاي رند بر اساس طبقه بندي «كميته تشخيص شماره هاي رند»، در سطوح مختلف شامل الماس، طلايي و نقره اي، واگذار مي شوند. متقاضيان مي توانند با مراجعه به نزديك ترين مركز مخابراتي، درخواست شماره رند خود را ثبت کنند. 
معاونت پشتيباني و زنجيره تامين
 - مديريت زنجيره تأمين تلفيقي از هنر و علم است كه روش يافتن منابع موردنياز شركت ها براي توليد يا خدمت رساني را بهبود مي بخشد. 
 - برنامه ريزي و كنترل تجهيزات و اطلاعات از تأمين كنندگان تا مشتريان/مشتركين
 - مديريت موجودي با تمركز بر مديريت عمليات همراه با آناليز ارتباطات در سطح شركت
 - مديريت و هماهنگ سازي جريان هاي مختلف درون شركت 
 - مديريت بر تمام فعاليت هاي مرتبط با جريان كار و تبديل كالاها يا خدمات از مرحله ماده شروع تا تحويل به مشترك نهايي و نيز جريان هاي اطلاعاتي مرتبط با آنها 
 - پايش جريان خدمات، جريان اطلاعات و جريان منابع مالي و اعتبارات در سطح شركت 
 - مديريت و رهگيري تأمين در مسير طي شده از مبدا به مقصد با استفاده از تكنولوژي هاي نوين


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :