آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 240461
تاریخ انتشار : 28 خرداد 1397 10:24
تعداد بازدید : 513

کمیسیون اطلاع رسانی نصر تهران آغاز بکار کرد

رییس کمیسیون اطلاع رسانی و تبلیغات سازمان گفت: این کمیسیون به عنوان یک کمیسیون موضوعی، اتاق فکری برای تعیین سیاست ها و خط مشی سازمان درحوزه ارتباطات و اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و نحوه تعامل با ارگان ها و نهادهای مختلف صنفی و دولتی است.

فناوران - علیرضا کشاورز جمشیدیان درباره ماموریت این کمیسیون ادامه داد: کمیسیون اطلاع رسانی و تبلیغات، برنامه مدون خود را به هیات مدیره سازمان ارایه کرده و می کوشد با ارایه استراتژی مشخص برای افزایش آگاهی رسانی، جایگاه عمومی سازمان را از طریق برقراری ارتباط و توسعه تعامل با اعضای صنف و نهادهای مختلف ارتقا بخشد. او با بیان اینکه این کمیسیون قرار است برنامه های کاربردی و نظارتی در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات ارایه کند، گفت: تحقیق و ارایه برنامه هایی در ارتباط با روش های توسعه سطح اطلاع رسانی و آگاه سازی صنف درباره فعالیت های سازمان و تسهیل ارتباطات موردنیاز بدنه سازمان با صنف، دستگاه ها و نهادهای مختلف از جمله اهداف کلی تشکیل این کمیسیون محسوب می شوند.
رییس کمیسیون اطلاع رسانی و تبلیغات در تشریح رئوس کلی فعالیت ها و برنامه های این کمیسیون گفت: کمیسیون قصد دارد در قدم اول طرح و برنامه جامع و راهبردی اطلاع رسانی سازمان را به منظور تعیین خط مشی ارتباطات داخلی و بیرونی ارایه کند.
به گفته کشاورز، کمیسیون اطلاع رسانی و تبلیغات سازمان به دنبال شناسایی راه های تقویت ارتباط تعاملی با صنف است. در ابعاد ارتباطات بیرونی، این کمیسیون تلاش می کند نقاط ارتباطی مورد نیازسازمان را با دستگاه های دولتی و حاکمیتی شناسایی کند تا به  این ترتیب بتواند تسهیل گر ارتباطات بیرونی سازمان باشد.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :