ورود آمازون به دنیای تبلیغات آنلاین
شرکت آمازون یه تازگی به سراغ یک پلتفرم تبلیغاتی جدیدی رفته که آن را می توان تهدیدی برای صنعت نمایش آگهی گوگل به شمار آورد.
ایتنا- در حال حاضر بخش عمده تبلیغاتی که در سایت آمازون نشان داده می شود، ازسوی گوگل تأمین می گردد، اما غول خرده فروشی این رویه را متوقف کرده و قصد دارد خود این کار را انجام دهد. در سرویس جدید، فروشندگان و بازاریاب ها می توانند تبلیغات آمازون را در دیگر اپلیکیشن ها و سایت ها نمایش دهند. آمازون می گوید فروشندگان کالا و خدمات با استفاده از این ابزار می توانند کاربرانی را که محصولات آنها یا حتی محصولات مشابه را بازدید کرده اند هدف گیرند. بنا بر پیش بینی شرکت ای.مارکتر تا سال 2021 نیمی از بودجه تبلیغات در آمریکا، به نمایش آگهی در وب سایت ها و تلفن های همراه اختصاص خواهد یافت که این رقم بیش از سهم مطبوعات، رادیو و تلویزیون و بیلبوردهاست.