آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 239146
تاریخ انتشار : 30 اردیبهشت 1397 12:17
تعداد بازدید : 447

ورود آمازون به دنیای تبلیغات آنلاین

شرکت آمازون یه تازگی به سراغ یک پلتفرم تبلیغاتی جدیدی رفته که آن را می توان تهدیدی برای صنعت نمایش آگهی گوگل به شمار آورد.

ایتنا- در حال حاضر بخش عمده تبلیغاتی که در سایت آمازون نشان داده می شود، ازسوی گوگل تأمین می گردد، اما غول خرده فروشی این رویه را متوقف کرده و قصد دارد خود این کار را انجام دهد. در سرویس جدید، فروشندگان و بازاریاب ها می توانند تبلیغات آمازون را در دیگر اپلیکیشن ها و سایت ها نمایش دهند. آمازون می گوید فروشندگان کالا و خدمات با استفاده از این ابزار می توانند کاربرانی را که محصولات آنها یا حتی محصولات مشابه را بازدید کرده اند هدف گیرند. بنا بر پیش بینی شرکت ای.مارکتر تا سال 2021 نیمی از بودجه تبلیغات در آمریکا، به نمایش آگهی در وب سایت ها و تلفن های همراه اختصاص خواهد یافت که این رقم بیش از سهم مطبوعات، رادیو و تلویزیون و بیلبوردهاست.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :