آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 234326
تاریخ انتشار : 5 اسفند 1396 9:14
تعداد بازدید : 465

سامانه 2020 به تمام کشور پاسخ می دهد

مدیرعامل شرکت مخابرات درباره اقدامات انجام گرفته ازسوی این مجموعه در منطقه سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا گفت: مجموعه اقدامات فنی مهندسی انجام گرفته در بخش مخابراتی، موجب برقراری ارتباط بهتر بین گروه های تجسس و امداد و اتخاذ راهکارهای موثر به منظور شناسایی محل هواپیمای سقوط کرده شد.
undefined
فناوران - مجید صدری افزود: اجرا، راه اندازی و بهره برداری سایت های 4G همراه اول در کهنگان و گنجگان، اجرا و راه اندازی و بهره برداری سایت های نسل سه در سایت بارند و افزایش ظرفیت سایت های فوق و همچنین ارایه راهکارهای فنی شناسایی، تاثیر بسزایی در تخمین محدوده سقوط هواپیما ATR داشته است.
وی گفت: تامین پهنای باند اپراتور همراه اول از کهنگان تا مروارید کوه، سمیرم، شهرضا و اصفهان و تامین پهنای باند رزرو از کهنگان تا اصفهان جهت استفاده احتمالی سازمان ها نیز در به نتیجه رسیدن عملیات نقش موثری ایفا کرد.
صدری همچنین با اعلام فراهم شدن امکان برقراری تماس با سامانه 2020 در سراسر کشور گفت: ماهانه به صورت میانگین بیش از 44میلیون تماس با سامانه های پاسخگویی شرکت مخابرات ایران برقرار و پیگیری می شود.مدیرعامل شرکت مخابرات گفت: از این پس مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور تنها با شماره گیری کد منطقه به همراه شماره 2020 می توانند از سامانه فروش و پشتیبانی اینترنت پرسرعت استفاده و بهره برداری کنند.
وی افزود: با این امکان، در صورت خارج بودن از منطقه مخابراتی مربوطه نیز می توان با سامانه 2020 ارتباط برقرار کرد. 
وی افزود: هم اکنون سامانه 2020 به صورت شبانه روزی پاسخگوی 2میلیون و 500 هزار تماس به صورت ماهیانه و سامانه 2010 که سامانه پاسخگویی مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران است، پاسخگوی 15هزار تماس در ماه است.صدری ادامه داد: سامانه پاسخگویی شرکت ارتباطات سیار ایران با شماره 9990 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسایل و موارد مطروحه مشتریان در بخش ارتباطات سیار است که هم اکنون به صورت میانگین در یک ماه پاسخگوی 4میلیون و500 هزار تماس است.مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه سامانه پاسخگویی 118 به عنوان قدیمی ترین سامانه پاسخگویی شرکت مخابرات ایران ماهانه پاسخگوی 37 میلیون تماس از سوی شهروندان در سراسر کشور است افزود: تمامی سامانه های پاسخگویی شرکت مخابرات همواره رصد و پایش و 
بهینه سازی می شود.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :