آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 233930
تاریخ انتشار : 30 بهمن 1396 10:39
تعداد بازدید : 866

گردهمایی سالانه مدیران ارشد گروه فن آوا در مشهد برگزار شد

راهبردی گروه تا افق 1400و استفاده از خرد جمعی و دریافت نظرات و پیشنهادات مدیران ارشد به مدت دو روز در مشهد مقدس برگزار شد.
undefined
فناوران- در این گردهمایی که با حضور مدیران عامل، مدیران ستادی و برخی از اعضای هیات مدیره شرکت های تابعه برگزار شد، شرکت کنندگان در 4 کارگروه پرداخت الکترونیکی و فناوری های نوین مالی، پیمانکاری، مشاوره و پشتیبانی، ارتباطات و کارگروه نرم افزارو حوزه های جدید به تبادل نظر و همفکری در خصوص راهبردهای گروه و راهبردهای سطح کسب و کار پرداختند.
در افتتاحیه این برنامه علی نوری مدیرعامل گروه فن آوا با بر شمردن اهداف برگزاری این گردهمایی گفت: انتقال رویکردها و جهت گیری های مدیریت ارشد، هم اندیشی و مشارکت مدیران در نهایی سازی برنامه راهبردی گروه، تقویت همدلی و هم افزایی بین مدیران ارشد گروه از مهم‎ترین اهداف این گردهمایی است.
مدیرعامل گروه فن آوا درباره برنامه راهبردی گروه افزود: این برنامه از چند ماه پیش با تلاش های زیاد همکاران تهیه شده و کلیات آن به تصویب هیات مدیره گروه رسیده است.
وی در ادامه گفت: این ضرورت وجود دارد که برنامه راهبردی مورد توجه بیشتری قرار گرفته و بر اساس شرایط کسب و کار، شرایط صنعت و شرایط شرکت هایی که درون گروه فن آوا هستند، جزئیاتش تدوین و چالش های پیش روی آن بررسی شود و اگر اصلاحاتی مورد نیاز باشد در آن صورت بگیرد.
نوری با بیان جهت گیری این برنامه تا افق 1400عنوان کرد: اهداف کمی مشخصی را در برنامه راهبردی گروه ذکر و مشخص کرده ایم که این اهداف در سال های پیش رو در چه حوزه ای بوده و به چه جایگاهی خواهیم رسید.
مدیرعامل گروه فن آوا در انتها درباره چالش های پیش رو و بررسی آنها در کارگروه ها گفت: حوزه های جدید کسب و کار، ساماندهی و نحوه مشارکت شرکت ها در پروژه های مشترک، رویکرد جذب و مشارکت با شرکت های استارت آپی، راهکارهای جذب منابع مالی برای اجرای پروژه ها و چالش های جذب و توسعه و نگهداری منابع انسانی از جمله مواردی است که در کارگروه های این گردهمایی مورد بررسی مدیران گروه قرار خواهد گرفت.
در ادامه این برنامه حمیدرضا نائینی عضو هیات مدیره و مدیر اقتصادی و برنامه‎ریزی گروه و دبیر گردهمایی درباره نحوه برگزاری کارگروه ها گفت: تیمی از چند ماه پیش بر اساس یکسری از متدولوژی ها فضای کسب و کار را رصد و تحلیل کردند که بر این اساس بیشتر هدف ما از برگزاری این برنامه این است که از قدرت تحلیل، خلاقیت و فضای ذهنی مدیران برای نهایی سازی استراتژی گروه استفاده کنیم.
وی در ادامه افزود: سطوح برنامه‎ریزی استراتژیک در سازمان‎ها در سه لایه تقسیم بندی می شود. لایه اول استراتژی در سطح هلدینگ، لایه دوم استراتژی در لایه کسب و کار و نهایتا در لایه سوم استراتژی وظیفه‎ای است.
نائینی در توضیح استراتژی های مورد بررسی در این گردهمایی افزود: استراتژی سطح هلدینگ به دو سوال پاسخ می دهد یکی اینکه در چه کسب و کارهایی باید باشیم؟ و سوال دوم این است که شرکت ها را چگونه راهبری و هدایت کنیم؟
مدیر اقتصادی و برنامه ریزی گروه فن آوا افزود: در این دو روز سه کارگاه برگزار خواهد شد که در کارگروه اول سعی داریم استراتژی های سطح سازمان یعنی آن کسب و کارهایی را که می خواهیم در آن حضور داشته باشیم، به بحث بگذاریم و روی حوزه های جدید کسب و کاری که در آینده می خواهیم در آنها کار کنیم بحث و ارایه راهکار دهیم.عضو هیات مدیره گروه فن آوا در انتها گفت: کارگاه دوم و سوم به استراتژی های حوزه کسب و کار تعلق دارند و سوال اساسی در آنها این خواهد بود که چگونه می خواهیم در این کسب وکارها رقابت و مزیت رقابتی 
خلق کنیم.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :