شعب بانک ملی خلوت شد
اقدامات انجام شده در بانک ملی ایران برای توسعه بانکداری الکترونیکی، اینترنتی و غیرحضوری از حجم مراجعات حضوری به این بانک کاسته است.
فناوران- بنا به اعلام بانک ملی سامانه «بام» مورد استقبال مشتریان قرار گرفته و اکنون بیش از دو میلیون کاربر، روزانه خدمات بانکی خود را از این طریق دریافت می کنند. «بانک آفیسر» ها نیز بدون حضور مشتریان، خدمات بانکی مورد نیاز را به آنها ارائه می کنند که البته سرعت این خدمت رسانی بر بستر پیام رسان «بله» به شدت افزایش یافته است.
بر اساس این گزارش، اکنون تجهیزات نرم افزاری بانک ملی ایران کاملا به روز است و سخت افزارهایی مانند VTM و CRS در مکان های قابل دسترس مشتریان در حال نصب است که بخش قابل توجهی از نیاز آنها را بدون حضور در شعبه برطرف می کند.