آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 231744
تاریخ انتشار : 4 بهمن 1396 10:35
تعداد بازدید : 253

بانک آفیسر؛ وجه تمایز بانک ملی

عضو هیات مدیره بانک ملی با تاکید بر لزوم افزایش میزان کارایی و سودآوری واحدهای بانک گفت: میزان سود و زیان باید در واحدهای بانک به طور روزانه کنترل شود و هر یک از کارکنان باید به نوعی خود را در این امر مهم سهیم بدانند.

روابط عمومی بانک ملی- برات کریمی افزود: باید توجه ویژه ای به خدمت بانک آفیسر صورت گیرد چرا که این خدمت وجه تمایز بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور محسوب و باعث وفادارسازی مشتریان بانک می شود.
وی با تاکید بر اینکه «بانک آفیسر» رابطه مشتری و بانک را تسهیل می کند، ادامه داد: این خدمت نقش بسزایی در ارایه خدمات به مشتریان ویژه بانک دارد و می تواند موجب افزایش رضایت و سطح وفاداری مشتریان شود.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :