آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 231018
تاریخ انتشار : 26 دی 1396 10:21
تعداد بازدید : 620

راه اندازی نسخه پیامکی همراه بانک ملت

پیرو درخواست مشتریان مبنی بر ارائه نسخه پیامکی سامانه همراه بانک ملت، نسخه ۱.۱.۲ سامانه مذکور مبتنی بر سیستم عامل اندرویید برای مشتریان این بانک راه اندازی شد.

فناوران- با عرضه نسخه پیامکی همراه بانک ملت، خدماتی از قبیل تامین موجودی چک برگشتی، صدور حواله پایا، اعلام موجودی و گردش حساب، بانک پرداخت– شارژخودکار، خرید شارژ و استعلام خرید شارژ، تغییر رمز ورود، به روز رسانی تسهیلات/ حساب ها، اتصال و انفصال کارت به حساب، پرداخت قبوض، بازپرداخت اقساط، صدور/ لغو برداشت وجه بدون کارت، حواله ملتی، صدور بازپرداخت منظم اقساط، درخواست دسته چک، اعلام موجودی و گردش حساب، استعلام وضعیت چک و کارت به کارت(سحابی)، از طریق این سامانه به مشتریان و کاربران این سامانه ارائه خواهد شد. البته خدمات نسخه پیامکی محدودتر از سامانه مبتنی بر اینترنت است و ارائه خدماتی مانند نمایش نزدیک ترین شعبه و در نسخه پیامکی میسر نیست. در عین حال، استفاده از خدمات پیامکی سامانه همراه بانک، با پرداخت کارمزد در نخستین بار ورود به سامانه پیامکی (پرداخت ۳۰،۰۰۰ ریال برای مقاطع سه ماهه از نخستین ورود) میسر است. مشتریان برای دریافت نسخه جدید این سامانه باید به نشانیmobile.bankmellat.irمراجعه کنند.
مشتریان دارای تلفن همراه با سیستم عامل اندرویید پس از نصب نسخه ۱.۱.۲ نرم افزار همراه بانک، به صورت همزمان نسخه پیامکی و نسخه اینترنتی همراه بانک را در اختیار خواهند داشت و می توانند بیش از ۱۰۰ خدمت غیرحضوری بانک ملت را ازطریق نسخه جدید این سامانه استفاده کنند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :