آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 230776
تاریخ انتشار : 24 دی 1396 10:16
تعداد بازدید : 814

بهره برداری از بازرسی الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران گفت: جهت ارایه خدمات نوین به کارفرمایان و بیمه شدگان تامین اجتماعی از این پس بازرسی از کارگاه ها به صورت بازرسی الکترونیکی و در کمترین زمان ممکن انجام می گیرد.

مهر - ناهید حیدری در جریان دیدار مردمی در شعبه ١٨ تهران بزرگ افزود: رویکرد سازمان تامین اجتماعی در ارایه خدمات غیرحضوری به بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران پس از حضور مدیریت فعلی، افزایش چشمگیری داشته است و پس از اجرای طرح های ملی از قبیل دریافت فهرست بیمه به صورت اینترنتی، ابلاغ الکترونیکی، صورتحساب های مطالباتی، صدور فیش حقوقی بازنشستگان، رویت سوابق بیمه ای، پرونده الکترونیکی و اختصاص شماره تامین اجتماعی هشتمین طرح ملی بازرسی الکترونیکی به بهره برداری رسید.
وی درباره مراحل تکمیل طرح بازرسی الکترونیک گفت: پروژه بازرسی الکترونیکی از ١٦ ماه پیش در شعبه ٢٥ غرب تهران بزرگ و با به کارگیری بیش از ٧ تیم عملیاتی و تخصصی آغاز و مقرر شد سیستم بازرسی الکترونیکی از سیستم بازرسی شعبه به طور کامل جدا و درخواست های بازرسی و صف از سیستم تحت وب اخذ و از طریق اینترنت و خط موبایل جهت بازرسان ارسال شود و بازرسان پس از انجام بازرسی، نتیجه بازرسی را در محل کارگاه و در حین انجام بازرسی از طریق همان خط موبایل و اینترنت به شعبه ارسال کنند و پس از تایید نهایی توسط مسوول بازرسی به سیستم شعبه منتقل شود.
حیدری بیان کرد: همه فرایندهای کاری جهت افزایش سرعت ارایه خدمات و بدون حضور کارفرمایان و بر اساس ارتباطات الکترونیکی انجام می گیرد.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ، اجرای طرح بازرسی الکترونیکی را در سازمان تامین اجتماعی یک تحول بزرگ در ارتقای سطح رضایتمندی بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان توصیف کرد و افزود: شفاف سازی اطلاعات و عملکرد بازرسان، دسترسی به موقع به اطلاعات، روانسازی امور، افزایش سرعت ارایه خدمات به مخاطبان، پیگیری مطالبات کارفرمایان و بیمه شدگان بدون حضور در شعبه و امکان ارتباط و بهره برداری از بانک های اطلاعات درون سازمانی از جمله محاسن اجرای این طرح است. 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :