بانک آینده در رسیدگی به شکایات ایزو گرفت
بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان شد.
فناوران- بانک آینده در راستای تحقق استراتژی پیشرانی مشتریان و تشخیص به هنگام نیازهای آن ها، و هم چنین پاسخ گویی مؤثربه خواسته ها و نیازهای مشتریان، ضمن طراحی کانال های ارتباطی متنوع جهت ارتباط با مشتریان، به منظور نظام مند کردن سازوکار پاسخ گویی به پیشنهادات، انتقادات و شکایات آن ها؛ نسبت به استقرار الزامات نظام مدیریت رسیدگی به شکایات اقدام کرده و پس از انجام مرحله ممیزی، موفق به دریافت گواهینامه ایزو 10002:2014 ازممیز معتبر خارجی شده است.بر اساس این گزارش، داشتن کمترین میزان مغایرت با استاندارد، تنوع کانال های ارتباطی وسهولت دسترسی مشتریان، نظرسنجی و پایش مستمر نظرات و شکایات مشتریان و توسعه سیستم ها در سطوح عملیاتی و شعب بانک، از مهم ترین نقاط قوت درگزارش ممیزی خارجی، عنوان شده است.