آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 227599
تاریخ انتشار : 26 آذر 1396 10:34
تعداد بازدید : 1997

کد USSD سازمان تامین اجتماعی راه افتاد

ارایه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی از طریق بستر تلفن همراه با کد دستوری #١٤٢٠*٤٤* فراهم شده است و بیمه شدگان و مستمری بگیران این سازمان می توانند با شماره گیری آن خدمات دریافت کنند.

سازمان تامین اجتماعی - گزینه های استعلام، خدمات، پرداخت حق بیمه، نوبت دهی، قوانین، پرسش و پاسخ و معرفی سازمان بیمه شدگان در کد دستوری #١٤٢٠*٤٤* تعریف شده که بیمه شدگان می توانند برای انتخاب هر کدام از آنها اقدام کنند.
در بخش استعلام، بخش های آخرین سابقه، استحقاق درمان، آخرین مستمری، رابطه بیمه ای و بدهی کارفرمایان ارایه می شود و بیمه شدگان با انتخاب هرکدام از گزینه ها از خدمات این بخش ها برخوردار می شوند.
یکی دیگر از گزینه های کددستوری #١٤٢٠*٤٤*پرداخت حق بیمه است که در این بخش مخاطبان این سازمان می توانند برای پرداخت غیرحضوری حق بیمه اقدام کنند.
همچنین بیمه شدگان و بازنشستگان می توانند از طریق کد دستوری مذکور از طریق تلفن همراه از مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی جهت مراجعه نوبت اخذ کنند.
یکی دیگر از امکاناتی که در بستر تلفن همراه (USSD) فراهم شده است، دریافت قوانین تامین اجتماعی است که در این بخش آیین نامه های بیمه ای، درمانی و بخشنامه ها قابل بهره برداری است.
در بخش پرسش و پاسخ که از گزینه های کد دستوری #١٤٢٠*٤٤*است، بیمه شدگان و بازنشستگان می توانند سوالات خود را از طریق لینک سامانه مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی مطرح کنند.
در گزینه معرفی سازمان نیز اساسنامه، خدمات بیمه ای و درمانی و درباره سازمان؛ نمونه فرم ها و دستمزد مبنای کسر حق بیمه در گزینه خدمات کد دستوری #١٤٢٠*٤٤* جهت آگاهی ذینفعان آورده شده است.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :