آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 227022
تاریخ انتشار : 20 آذر 1396 10:52
تعداد بازدید : 856

اجرای طرح «کارشا مال» در بانک ملت

باشگاه مشتریان بانک ملت با هدف اجرای طرح شرکای تجاری باشگاه مشتریان، طرح جدیدی را با عنوان«کارشامال»، به مرحله اجرا گذاشت.

اخبار پولی مالی- در طرح کارشامال، تمامی اعضای باشگاه مشتریان در ازای خرید از شرکای تجاری معرفی شده در وب سایت باشگاه مشتریان، از درصد تخفیف معین شده برای هر یک از مجموعه ها بهره مند خواهند شد.
در این دوره از اجرای طرح، اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت می توانند علاوه بر خرید حضوری از شرکای  تجاری معرفی شده، از شرکای تجاری دیجیتالی مانند دیجی کالا، تپسی، اسنپ فود، آژانس مسافرتی علی بابا و... نیز به صورت غیرحضوری و با تخفیف خرید کنند.
در این طرح، اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت در ازای واگذاری ۵ کارشا، کد تخفیف خود را از وب سایت باشگاه مشتریان دریافت و با ورود کد تخفیف در وب سایت شریک تجاری، خرید خود را با مبلغ کمتر انجام می دهند
این گزارش حاکی است، اطلاعات تکمیلی در خصوص فهرست کامل شرکای تجاری دیجیتالی، درصد تخفیف  قابل ارائه به اعضا و تعداد کارشای مورد نیاز، به طور کامل در وب سایت باشگاه مشتریان و زیر مجموعه منوی خرید از کارشا مال، در دسترس اعضا قرار خواهد گرفت.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :