آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 225538
تاریخ انتشار : 2 آذر 1396 10:47
تعداد بازدید : 608

بیشتر کاربران فروشگاه های مجازی از کیفیت کالاهای آنها رضایت ندارند

نتایج یک تحقیق روی کاربران فروشگاه های مجازی نشان می دهد بیشتر آنها به کیفیت خدمات آنلاین سایت های تجاری اعتماد ندارند.

ایسنا- از میان کاربرانی که از آ­نها درباره اعتماد به محصولات سایت­های تجاری سوال شد، 56 درصد پاسخ منفی دادند در حالیکه 31 درصد از این افراد از کیفیت محصولات عرضه شده ابراز رضایت کردند.
این بررسی با مشارکت 18 هزار نفر انجام شد و 62 درصد افراد عنوان کردند که تفاوت­های قابل توجهی میان کالای تبلیغ شده آنلاین و کالای دریافتی وجود داشته است.
بررسی انجام شده توسط نهادهای شهروندی نشان می دهد بسیاری از کاربران معتقدند آمار بازدیدها از سایت های تجاری جعلی و غیرواقعی است.
از میان کاربرانی که از آنها درباره اعتماد به محصولات سایت­های تجاری سوال شد، 56 درصد پاسخ منفی دادند در حالیکه 31 درصد از این افراد از محصولات عرضه شده راضی بودند.
همچنین برخی از کاربران درگزارشی که قبلا صورت گرفت، عنوان کردند که بسیاری از سایت­های تجاری نظرات منفی کاربران را در سایت خود منتشر نمی­کنند.
در بررسی دیگری از کاربران سوال شد آیا تا به حال امتیاز­دهی پایین آنها به محصولات از سوی سایت رد شده یا اینکه اصلا منتشر نشده است که 34 درصد از افراد پاسخ مثبت دادند و 30 درصد افراد نیز تاکنون چنین تجربه­ای نداشتند.
در نظرسنجی دیگری، 65 درصد از کاربران عنوان کردند که به کیفیت کالاهای سایت­های تجاری اعتماد ندارند. تنها 22 درصد از افراد از کیفیت کالاها ابراز رضایت داشته و 13 درصد نیز به این پرسش پاسخی ندادند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :