در نمایشگاه رسانههای دیجیتال معرفی شد
فناوری «عکس هوشمند» لوگو، کارت ویزیت و عکس را چند رسانه ای می کند
بخش "عکس هوشمند" دفتر سینمایی معراج فیلم سیما با حضور در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال، تکنولوژی جدید استرالیایی جهت هوشمندسازی عکس و اضافه کردن محتوای تصویری به عکس را معرفی کردند.
فناوران- محمد رسول عمادین، مدیرعامل بخش "عکس هوشمند" دفتر سینمایی معراج فیلم سیما درباره تکنولوژی عکس هوشمند گفت: این تکنولوژی در حال حاضر در 5 کشور دنیا پیاده سازی شده و حدود سه ماه است که نمایندگی انحصاری آن را در ایران گرفته ایم.
وی توضیح داد: عکس هوشمند در واقع یک تکنولوژی نوآورانه و خلاقانه برای عکاسان حرفه ای است که به تصاویر خلق شده آنان در قالب ویدیو و اسلاید شو که هر دو با صداست، جان تازه ای می بخشد.
عمادین با بیان اینکه بازار هدف ما اتحادیه عکاسان و شرکت های تیلیغاتی است، افزود: با توجه به اینکه نمایشگاه رسانه های دیجیتال با فعالیت ما در ارتباط است، تصمیم گرفتیم با حضور در این نمایشگاه به معرفی فناوری جدید عکس هوشمند بپردازیم. وی اضافه کرد: با استفاده از این تکنولوژی انواع تصاویر چاپ شده مانند کارت ویزیت، لوگو و غیره به محصولات چند رسانه ای تبدیل می شوند که پس از هوشمندسازی از طریق اپلیکیشن عکس هوشمند قابل تماشاست.
عمادین همچنین گفت: مردم با مشاهده لوگوی عکس هوشمند متوجه می شوند که به طور مثال کارت ویزیت هوشمند است و با اپلیکیشنی که روی گوشی خود نصب کرده، می تواند تصویر را به صورت چند رسانه ای ببیند؛ بنابراین این فناوری برگ برنده ای در دست شرکت های تبلیغاتی است که آنها را از بقیه متمایز می کند. وی همچنین درباره مزایای استفاده از عکس هوشمند گفت: کاربران می توانند از این فناوری برای ایجاد ارتباط نزدیک تر بین محصول، سرویس و مخاطبان خود استفاده کنند. مثلا محصولات جدید خود را با ساخت یک کلیپ تبلیغاتی مناسب با استفاده از تصویر محصول به آگاهی مشتریان برساند.