آغاز طرح «ناشر شو» در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال
دبیر بخش نشر دیجیتال یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال گفت: همزمان با برگزاری این نمایشگاه کمپین «ناشر شو» اجرا می شود.
ابوالفضل قناعت پیشه با بیان این مطلب افزود: کسانی که تمایل دارند به عنوان ناشر دیجیتال در سطح کشور فعالیت کنند، می توانند در ایام برگزاری نمایشگاه با مراجعه به غرفه های درنظر گرفته شده برای این کمپین، به عنوان شخص ناشر دیجیتال ثبت نام کنند.
وی با اشاره به تعریف ناشر دیجیتال بیان داشت: ناشر دیجیتال به کسی گفته می شود که هرگونه تولید محتوای دیجیتال شامل نرم افزار های رایانه ای، بازی، انیمیشن، اپلیکیشن های موبایل، آموزش های مجازی، فرآیندهای دیجیتال مارکتینگ و سایر فعالیت های مرتبط در این زمینه را داشته باشد.
دبیر بخش نشر دیجیتال یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال با تاکید بر امکان ثبت نام افراد به عنوان اشخاص حقیقی و حقوقی جهت فعالیت در حوزه نشر دیجیتال تصریح کرد: از مزیت های این طرح معافیت های مالیاتی در نظر گرفته شده برای ناشران دیجیتال و همچنین اعطای تسهیلات و کمک های مختلفی جهت توسعه کسب و کارهای دیجیتال
است.
قناعت پیشه ادامه داد: ناشران دیجیتال پس از اتمام فرآیند ثبت نام می توانند در حوزه تولید محتوای دیجیتال و سایر کسب و کارهای دیجیتال وارد به فعالیت بپردازند.
وی همچنین با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در دو بخش کلی نرم افزارها و محتوای چند رسانه ای گفت: از جدیدترین آثار منتشر شده توسط ناشران کشوری در این دو بخش طی ایام برگزاری نمایشگاه رونمایی خواهد شد.