آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 223348
تاریخ انتشار : 2 آبان 1396 11:56
تعداد بازدید : 511

کشاف ؛ پل ارتباطی کار و سرمایه

مجموعه نرم افزاری کش سافت، به سفارش کمپانی بین المللی CASHEX Corporation توسط گروه برنامه نویسان CASHSOFT و با هدف عرضه در سرتاسر جهان تهیه شده و توسط “شرکت کشاف ارتباطات کار و سرمایه” که شاخه آسیایی کش اکس (کَش اِکس ایران) است، برنامه نویسی های تکمیلی، توسعه، تست، فارسی سازی، هماهنگی با تقویم، واحد پول، منطقه زمانی و تطابق با فرهنگ بازار ایران انجام شده و تحت برند “سامانه هدیه و وفاداری کش سافت” در شورای عالی انفورماتیک کشور به ثبت رسیده است. این شرکت ضمناً خدمات فروش و پس از فروش سامانه کسب وکارهای مختلف، از جمله نصب و راه اندازی، آموزش، مشاوره، راهبری و پشتیبانی آن را نیز به عهده دارد. هدف اصلی این سامانه، ارائه راهکارهای اجرایی برای توسعه بازاریابی و فروش کسب وکارهای مختلف، با تمرکز بر جذب مشتریان جدید، حفظ مشتریان موجود و به طور کلی، توسعه مشتریان آن هاست. این شرکت، تاکنون پروژه هایی چون سامانه هدیه و وفاداری و پرداخت بسته، باشگاه مشتریان اختصاصی، پرداخت با موبایل، شبکه فراگیر وانکارد، باشگاه هواداران وانکارد و بازاریابی دیجیتال را در فازهای مختلف اجرایی کرده است. با داریوش زنگنه، مدیرعامل مجموعه کشاف، در خصوص شیوه فعالیت این شرکت و حضور آن در نمایشگاه تراکنش ایران، به گفت وگو پرداخته ایم.


 لطفا از حوزه فعالیت شرکت کشاف برای مان بگویید؟
کشاف، در واقع پل ارتباطی کار و سرمایه است. شرکت کشاف، یک شرکت ارتباطات کارفرمایی است که با اسم مخفف  cashex فعالیت می کند. شرکت cashex در واقع مجموعه ای است از شرکت هایی که در چند کشور فعالیت می کنند. ایالات متحده، آلمان و پاراگوئه، شاخه های این شرکت در نقاط مختلف جهان هستند و شرکت کشاف نیز، شاخه ایران این شرکت بین المللی است. مجموعه کاری ما، به طور مشخص راه اندازی سامانه نرم افزاری به نام CashSoft را به عهده گرفته، که مراحل ثبت آن به عنوان یک برند انجام شده و کار اصلی این سامانه، راه اندازی باشگاه مشتریان، بر اساس خدمات «هدیه و وفاداری» و ارائه بسته متناسب با انواع کسب وکارهاست. یعنی مجموعه ای از این خدمات را به کسب وکارهایی ارائه می دهد که تمایل دارند مشتری جدید جذب کنند و از طرفی مشتریان موجودشان را هم حفظ کنند. بنابراین، محصول اصلی ما در واقع، ارائه همین راه اندازی باشگاه مشتریان، به صورت اختصاصی و یا به صورت یک پلتفرمی به نام شبکه «one card» است. در این مجموعه از کسب وکارهای مختلف، گروه اصلی، شبکه و گروه دیگر شامل مصرف کننده ها هستند که به عنوان خریدار، از این کسب وکارها به اِزای خریدی که می کنند، جایزه می برند؛ مثل تخفیف و جوایز نقدی و غیرنقدی.

 هدف کشاف از شرکت در نمایشگاه تراکنش ایران چیست؟
نمایشگاه تراکنش، فرصت مناسبی برای معرفی خدمات ماست. سیستمی که طراحی کرده ایم، خدمات هدیه و وفاداری و پرداخت و انتقال بسته است که برای هر کسب وکاری راه اندازی شده و علاقه مندیم با همکاری بانک ها و شرکت های پرداخت، توافقاتی داشته باشیم که پروژه One Card شتابی را ، در طی برگزاری همین نمایشگاه عرضه کنیم. در همین رابطه، تلاش می کنیم نظر مثبت بانک ها و شرکت های پرداخت را برای همکاری باOne Card جلب کنیم. کارت های ما در حال حاضر فقط روی سیستم خودمان کار می کنند و ما تمایل داریم که با اتصال به شبکه شتاب، گستره کارمان بیشتر شود و کار توسعه پیدا کند. این مساله قطعا منافع خاص خودش را برای بانک یا شرکت پرداختی که با ما همکاری می کند به همراه خواهد داشت.

 مشارکت در این پروژه چه منافعی برای مشارکت کنندگان دارد؟
در این پروژه، منافع مشترک حرف اول را می زند. اگر ما بتوانیم این کسب وکارها را به سیستم خودمان وارد کنیم، گردش مالی شان را به آن بانک می آورند و هرچه تعداد این کسب وکارها بالاتر رود و این شبکه گسترده تر شود، تراکنش های بیشتری را در سیستم بانکی ایجاد می کند.

 انتظارتان از خروجی نمایشگاه چیست؟
هدف ما از شرکت در نمایشگاه، برقراری ارتباط با بانک ها و شرکت های پرداخت است و امیدواریم که بتوانیم در طول نمایشگاه و با ارائه و معرفی خدمات مان، با چند مجموعه بزرگ به توافق برسیم.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :