آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 218323
تاریخ انتشار : 11 شهریور 1396 8:0
تعداد بازدید : 822

تصاویر غیر واقعی از سبک زندگی

شبنم کهن چی- انتشار عکس های خوشرنگ با غذاهای خاص، لوازم آرایشی، غذایی، پوشاک، زیورآلات و غیره در کافه ها، رستوران ها و مکان های عمومی یا خصوصی در رسانه های اجتماعی امری شایع شده است. عکس هایی که روایتی حقیقی از زندگی یک فرد نیست بلکه چیدمانی تبلیغاتی است. به نظر می رسد موج تبلیغاتی که در رسانه های اجتماعی بلند شده پیش از اینکه مشوق خرید باشد، آسیب های روانی برای کاربران به وجود می آورد.

Shkohanchi@
این شیوه تبلیغاتی تقاضاهای زیادی برای کاربران به وجود می آورد که شاید پاسخ دادن به آنها در توان یا به نفع همه کاربران نباشد. ترویج فرهنگ صحیح برای تبلیغ کننده ها و کاربران از جمله ملزومات امروز است. 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :