fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 211723
    تاریخ انتشار : 22 خرداد 1396 10:57
    تعداد بازدید : 1035

    ثبت ۶ هزار و ۵۰۰ شکایت از اپراتورهای اینترنتی

    سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از ثبت ۶ هزار و ۵۴۳ شکایت از اپراتورهای ارایه دهنده خدمات اینترنت ثابت از سوی مشترکان خبر داد و جدول اپراتورهای دارای بیشترین و کمترین میزان شکایات را منتشر کرد.

    مهر - معاونت نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از بررسی عملکرد دارندگان پروانه شبکه ارتباطات ثابت (FCP) براساس وضعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایات ثبت شده از سوی مشترکان در سامانه ۱۹۵ خبر داد. براساس اعلام این سازمان، به منظور شفاف سازی، ارایه خدمات بهتر، ارتقای سطح کیفیت و پشتیبانی خدمات از سوی دارندگان پروانه و افزایش رضایت مشترکان، از سه ماهه آخر سال ۹۵، تعداد شکایات و وضعیت رسیدگی به آنها از سوی دارندگان پروانه در سامانه ۱۹۵ بررسی شده است. از این رو در بازه زمانی سه ماهه آخر سال ۹۵، تعداد ۶ هزار و ۵۴۳ شکایت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ثبت شده که از این تعداد، ۶ هزار و ۴۲۷ شکایت (بالغ بر ۹۸ درصد) رسیدگی و پاسخ لازم به مشترک ارایه شده است. براساس بررسی و تحلیل انجام شده شرکت های حلما گستر خاورمیانه، آریا رسانه تدبیر و لایزر به ترتیب کمترین درصد تعداد شکایت به نسبت تعداد مشترکان را داشته اند. رگولاتوری اعلام کرد: در سال ۹۶ نیز وضعیت رسیدگی و پاسخگویی به شکایت دارندگان پروانه به صورت فصلی بررسی و اطلاع رسانی می شود.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :