آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 211377
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1396 10:45
تعداد بازدید : 1402

شیوه نامه دوره های یادگیری ترکیبی دانشگاه تربیت مدرس تصویب شد

شیوه نامه تعیین ضوابط اجرای دوره های یادگیری ترکیبی در نشست شورای دانشگاه تربیت مدرس به تصویب رسید.

ایرنا - مختار جلالی، معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس با تشریح جزئیات شیوه نامه تعیین ضوابط اجرای دوره های یادگیری ترکیبی گفت: بر اساس طرح تحول راهبردی دانشگاه تربیت مدرس، شیوه نامه «یادگیری ترکیبی» تدوین شده که یک شیوه نوین آموزشی با ترکیب آموزش و تدریس حضوری در کلاس درس و به کارگیری ابزارهای فناوری اطلاعات و سامانه های مدیریت یادگیری الکترونیکی است و تاثیر چشمگیری در ایجاد یادگیری مستمر و بهبود کیفیت آموزش و توسعه کمی فعالیت های آموزشی در دانشگاه دارد.
وی خاطرنشان کرد: طبق این شیوه نامه، استادان و درس های دارای اولویت برای برگزاری به شیوه یادگیری ترکیبی توسط گروه آموزشی و معاون آموزشی دانشکده تعیین خواهند شد و اعضای هیات علمی پیمانی دانشگاه با کمتر از سه سال سابقه تدریس در دانشگاه و مدرسانی که قبلا در دوره یادگیری الکترونیکی درس ارایه کرده اند، برای تدریس به شیوه یادگیری ترکیبی در اولویت هستند.
جلالی تصریح کرد: اعضای هیات علمی که به این شیوه تدریس کنند، در نیم سال نخست از پرداخت حق الزحمه مشارکت استاد، معادل 20 تا 60 درصد حق التدریس درس بر اساس امتیاز کسب شده برای تدریس درس به این شیوه آموزشی بهره مند می شوند.
وی افزود: دفتر آموزش های آزاد در پایان هر نیم سال تحصیلی، امتیاز ارزیابی شیوه یادگیری ترکیبی درس را به معاون آموزشی دانشکده و مدیر گروه ارایه می کند تا بر اساس این امتیاز، درصد حق الزحمه مشارکت استاد، تعیین و با انعقاد قرارداد با استاد درس به وی پرداخت شود.
همچنین در شورای دانشگاه تربیت مدرس، شیوه نامه تعیین ضوابط اجرای دوره های یادگیری ترکیبی در دانشگاه با شرط پشتیبانی دانشگاه از رشته هایی که برای تامین متریال، مواد درسی و سخت افزارهای لازم نیاز به کمک داشته باشند، با اکثریت آرا تصویب شد.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :