آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 206983
تاریخ انتشار : 12 اردیبهشت 1396 10:25
تعداد بازدید : 1533

سایت مهربانه در جهت تلاش برای حضور حداکثری مردم و شفاف‌ و سالم‌سازی فضای انتخاباتی، برای ارایه بستر لازم در جهت تامین هزینه‌های تبلیغاتی کاندیداها به صورت کرادفاندینگ اعلام آمادگی کرد.

مهربانه بستر کرادفاندینگ در اختیار کاندیداها می گذارد

سایت مهربانه در جهت تلاش برای حضور حداکثری مردم و شفاف و سالم سازی فضای انتخاباتی، برای ارایه بستر لازم در جهت تامین هزینه های تبلیغاتی کاندیداها به صورت کرادفاندینگ اعلام آمادگی کرد.

فناوران - در اطلاعیه سایت مهربانه آمده است: حضور پرشور مردم در انتخابات، تحقق بخش اهداف و آرزوهای ملت و نظام بوده و پررنگ تر شدن این حضور، صلابت و قدرت بیشتری برای نظام و منتخبان مردم به دنبال خواهد داشت. انتخابات پیش رو نیز مقارن با رشد و شکوفایی نوآوری و بهره مندی هر چه بیشتر کشور از فناوری اطلاعات و ارتباطات شده است و انتظار می رود بهره گیری از این فناوری ها باعث بالا رفتن هر چه بیشتر مشارکت مردمی در این انتخابات نیز شود.
در این راستا و همچنین با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری درخصوص تلاش برای حضور حداکثری مردم و شفاف و سالم سازی فضای انتخاباتی، مهربانه در نظر دارد بخشی از هزینه های فعالیت های کاندیداهای انتخابات جاری را از طریق کرادفاندینگ تامین کند. کرادفاندینگ یا تامین جمعی سرمایه یکی از شیوه های نوآورانه تامین مالی است که با تاکید بر شفافیت کامل، هزینه های لازم برای انجام یک فعالیت مشخص را از طریق کمک های خُرد مردمی تامین می کند. با توجه به آمادگی کشور برای اجرای تامین جمعی سرمایه، اقبال عمومی به شفاف سازی هزینه های انتخاباتی و همچنین آمادگی بالای مردم برای مشارکت فعال تر در حمایت از نامزدهای انتخاباتی، پیش بینی می شود که استفاده از این شیوه، در انتخابات جاری اثرگذاری بالایی را به همراه داشته باشد.
در این راستا، کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا یا ستادهای تبلیغاتی آنها می توانند پیشنهادهای خود را برای تعریف پروژه در پلات فرم مهربانه با هدف تامین هزینه های انتخاباتی یا رهبری در برگزاری کمپین های اجتماعی از طریق مشارکت حامیان و غیره از طریق ایمیل info@mehrabane.ir ارایه کنند. بهره گیری از تامین جمعی سرمایه در انتخابات منجر به ایجاد شفافیت در نقل و انتقالات مالی انتخاباتی می شود؛ کاندیداها را به سمت جذب حمایت های خُرد مردمی در مقیاس بالا به جای حمایت های کلان محدود سوق می دهد که آن نیز خود منجر به جلوگیری از وابستگی کاندیداها به افراد یا کانون های خاص می شود؛ تعاملات حامیان و کاندیداها را گسترده تر کرده و باعث مشارکت دادن حمایت های مردمی در کنار آرای آنها می شود و نهایتا اینکه کاندیداها را قادر می سازد تا از توان مالی حامیان خود بهره برده و آن را در راستای اجرای کمپین های غیرانتفاعی و اجتماعی در طول دوره انتخابات مدیریت کنند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :