فناوران - هیروکی (هریس) سوژیما، که از تاریخ دوم آوریل 2017 در این سمت مشغول به کار شده، سابقه همکاری بیش از 33 سال را با این برند دارد و عمده تجربه وی در خارج از ژاپن و به خصوص در اروپا و استرالیا بوده است.
سوژیما مدیر عامل، PMMAF گفت: خاورمیانه و آفریقا با داشتن پایگاه وسیع مشتریان یکی از مناطق استراتژیک رشد پاناسونیک است. به عنوان یک برند، با داشتن دامنه وسیعی از محصولات برای کمک به رفع نیاز های روزمره - چه خانگی و چه برای کسب و کار - از برآورده کردن نیاز های مشتریان خود که مشتاق محصولات و راه حل های با کیفیت اند مطمئن هستیم."
وی افزود: از آنجا که این منطقه برای رویدادهای بزرگ آماده می شود - نمایشگاه 2020 دبی و جام جهانی فوتبال 2022 قطر، زمان مناسبی برای حضور در اینجا و مشارکت به عنوان بخشی از این منطقه و نیز مشارکت در روند رشد پاناسونیک است.
او در پایان اضافه کرد: علاوه بر این، سال 2018 نقطه عطفی برای برند پاناسونیک خواهد بود چرا که سالگرد 100 سالگی ما از زمان تأسیس خواهد بود.
سوژیما که تقریباً 8 سال سکان دار فعالیت های پاناسونیک در اروپا بوده است، در مفهوم سازی و پیاده سازی استراتژی های بازاریابی با تمرکز روی مشتری محور بودن تخصص دارد.
بر اساس این گزارش شرکت پاناسونیک خاورمیانه و آفریقا FZE (PMMAF) در واقع دفتر مرکزی این منطقه است که تمامی عملکرد های مربوط به فروش و بازاریابی، زنجیره تأمین و راه حل های خدمات مشتریان، و عملکرد های تبلیغاتی انجام شده تحت برند پاناسونیک را مدیریت می کند.
شرکت پاناسونیک از زمان تأسیس در سال 1918، هم اکنون 474 شرکت تابعه و 94 شرکت همکار را در سطح جهان مدیریت می کند که سابقه فروش خالص تلفیقی 7.553 تریلیون ین در پایان سال مالی تا تاریخ 31 مارس 2016 را دارد.