fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 205791
    تاریخ انتشار : 26 فروردین 1396 13:22
    تعداد بازدید : 670

    10000 بازدید

    یوتیوب اعلام کرد که تا وقتی بازدید کلی کانال ها به 10 هزار نرسد، اجازه انتشار تبلیغات به آنها را نمی دهد و با این کار، درواقع با کانال های اخبار جعلی مبارزه می کند.

    ایتنا- اخیراً چند شرکت بزرگ، به خاطر اینکه تبلیغات شان اشکال داشت و دارای محتوای اعتراض آمیز بود، تبلیغات خود را از یوتیوب برداشتند. بعد از این اتفاق، یوتیوب که متعلق به آلفابت است، اعلام کرد که در تبلیغات خود، تغییراتی را ایجاد خواهد کرد. گفته شده است که این تغییرات، ایجاد می شود تا از قانونی بودن کانال ها و عدم سرقت محتوا در آنها اطمینان حاصل شود. 
    آریل باردین، معاون مدیریت تولید یوتیوب در بیانیه ای اذعان داشت: تا زمانی که بازدید یک کانال به 10 هزار نفر نرسد، ما امکان خدمات تبلیغاتی روی ویدیوهای وای.وای.پی را برای او فراهم نمی کنیم. این کار باعث می شود که ما از میزان اعتبار کانال، آگاهی کافی پیدا کنیم و در صورتی که یک کانال، از دستورالعمل ها و سیاست های تبلیغاتی ما پیروی می کند، آن را تأیید کنیم.
    وی افزود: همچنین با حفظ این عدد روی 10 هزار نفر، مطمئن می شویم که این محدودیت، تاثیر بسیار اندکی روی سازندگان خلاق و مشتاق می گذارد و همچنین کانال هایی که از تبلیغات خود کسب درآمد می کردند، در صورتی که 10K  بازدید داشته باشند، مشکلی پیدا نخواهند کرد. 


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :