فعال شدن تبلیغات در استوری اینستاگرام
با پایان یافتن دوره آزمایش فعال شدن تبلیغات در استوری اینستاگرام، پایان هفته گذشته نمایش تبلیغات برای همه کاربران این شبکه اجتماعی فعال شد.
اینستاگرام این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است که با تنظیمات دلخواه خود مخاطبان بیشتری جذب تبلیغات خود کنند. کسانی که از سرویس های Ads Manager و Power Editor فیس بوک استفاده می کنند، از این پس می توانند برای نمایش تبلیغات خود در استوری اینستاگرام نیز اقدام کنند. ویدیوهای تبلیغاتی در بخش استوری نباید از 15 ثانیه بیشتر شود. اینستاگرام اعلام کرده استوری این شبکه اجتماعی روزانه بیش از 150 میلیون بازدید کننده دارد. اینستاگرام علاوه بر این قابلیت، امکان استفاده کاربران از استیکرهای مکانی در بخش استوری را نیز فراهم کرده است. به این ترتیب کاربران می توانند از استیکرهایی که مناسب مکانی (شهر یا کشور) که در آن حضور دارند، در استوری خود استفاده کنند. این استیکرها به بازدیدکنندگان استوری ها امکان می دهد با کلیک روی استیکر، نقشه ای از همان ناحیه که صاحب استیکر آنجاست، دریافت کنند. روی این نقشه استوری کاربرانی که در آن ناحیه هستند، به نمایش گذاشته شده است. این قابلیت در حال حاضر تنها در دو شهر نیویورک و جاکارتا فعال شده است. اینستاگرام هنوز اعلام نکرده قصد دارد برای چه شهرهایی این قابلیت را فعال کند.