توییتر از Weiboجا ماند
میکروبلاگینگ چینی، Weibo با ارزش 11 میلیارد و 300 میلیون دلار از توییتر که در حال حاضر ارزشی معادل 11 میلیارد و 100 میلیون دلار دارد، پیشی گرفت. فایننشال تایمز خبر داد این اتفاق برای نخستین بار است که رخ می دهد. Weibo هم اکنون بیش از 340 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. تعداد کاربران فعال ماهانه توییتر به 319 میلیون کاربر می رسد.
میکروبلاگینگ Weibo سال 2009 کار خود را آغاز کرده و متعلق به شرکت سیناست. سال 2013 گروه علی بابا 18 درصد از سهام weibo را خرید و تا امروز صاحب 32 درصد از این میکروبلاگینگ شده است. اعضای این میکروبلاگینگ را کاربران معمولی، افراد مشهور آسیایی، ستارگان سینما، هنرمندان، صاحبان کسب و کار، ورزشکاران، دانشمندان، شخصیت های مذهبی و دولتمردان هنک کنگی، مالزیایی، سنگاپوری، تایوانی و بعضی از افراد مشهور اروپایی و آمریکایی تشکیل می دهند.