fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 199483
    تاریخ انتشار : 20 دی 1395 10:32
    تعداد بازدید : 640

    مدیر عامل شرکت چارگون اعلام کرد:

    ارایه بات اختصاصی تلگرام به سازمان های دولتی

    مدیر عامل شرکت چارگون در نشستی خبری با رونمایی از 3 نرم افزار جدید اعلام کرد: بات تلگرام اختصاصی به سازمان های مشتری شرکت چارگون ارایه خواهد شد.

    فناوران- فرزاد رحمانی در حاشیه  گردهمایی که 18 دیماه با حضور مدیران و کارشناسان بیش از 1300 سازمان مشتری در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، با بیان انتخاب شعار کیفیت زندگی سازمانی برای این گردهمایی گفت: ما معتقدیم همان طورکه افزایش کیفیت زندگی فردی، بزرگ ترین دغدغه جوامع بین المللی است، افزایش کیفیت زندگی سازمانی در کسب و کارهای گوناگون نیز نیازمند ارتقا و بهبود است که مهم ترین ابزار تاثیرگذار در این کیفیت، فناوری و تکنولوژی است.
    وی ادامه داد: شرکت چارگون مفتخر است با انواع محصولات خود در مجموعه نرم افزاری دیدگاه، تاثیری مناسب در ارتقای کیفیت زندگی سازمانی مشتریان خود داشته و ثبت روزانه بیش از 12 هزار نامه فقط در یکی از سازمان های مشتری که کمتر از دوسال است از اتوماسیون اداری دیدگاه استفاده می کند، نشانه ای از این تاثیرگذاری است. 
    رحمانی با رونمایی از ۳ محصول جدید در راهکارهای مالی، لجستیک و منابع انسانی دیدگاه گفت: امروز در جمع مشتریانمان از نرم افزارهای املاک و مستغلات، نرم افزار تشریفات و معاملات و مدیریت مزایا رونمایی کردیم که هریک به دغدغه های بزرگی از مدیران سازمان ها و شرکت ها پاسخ خواهند داد. 
    مدیرعامل چارگون همچنین درباره یکپارچگی بیشتر نرم افزارهای دیدگاه گفت: ایجاد ارتباط و یکپارچگی بین نرم افزارها موضوعی است که نقطه پایانی ندارد و همواره در حال بهبود و ارتقاست . با این وجود اکنون می توان مجموعه نرم افزارهای دیدگاه با 32 ماژول نرم افزاری را یکی از بهترین نرم افزارهای سازمانی یکپارچه در کشور دانست که ارتباط آن با نرم افزارهای خارجی نیز با وجود زیرساخت منعطف دیدگاه به راحتی امکان پذیر شده است.
    وی همچنین با اعلام ارایه محصول بات تلگرام اختصاصی برای هریک از سازمان های مشتری گفت: بات تلگرام به عنوان یک محصول نوآورانه به مشتریان عرضه می شود تا در لایه های سازمانی مورد استفاده قرار بگیرد؛ ضمن اینکه امنیت این محصول کاملا تامین خواهد شد و هر سازمان درخواست کننده یک بات اختصاصی برای کارکنان خود خواهد داشت. به گفته مدیرعامل چارگون این بات برای سایر سرویس های OTT نیز قابل استفاده خواهد بود.
     رحمانی اضافه کرد: شرکت چارگون با هم اندیشی و نظرسنجی از مشتریان خود، عمده خواست ها و نیازهای آنان را برآورده کرده و در پاسخگویی متمرکز به مشتریان، افزایش سرعت نرم افزارها، بهبود نرم ازفزار آندرویید، افزایش امنیت، ایجاد ارتباط و یکپارچگی بین نرم افزارها و همچنین ایجاد پیکره واحد تولید، استقرار و پشتیبانی برای هریک از حوزه های دیدگاه گام مثبت بردارد. 
    وی همچنین از افزایش ماژول های دیدگاه همراه خبر داد و گفت: در حال حاضر مکاتبات، پیشخوان همراه، دیدگاه همراه، پایشگر، جلسات و جمع دار همراه به عنوان اپلیکیشن های موبایلی از سوی چارگون به مشتریان ارایه می شوند که قطعا در آینده تولید این محصولات سرعت بیشتری خواهد گرفت. 
    در ادامه این نشست شاهین طبری، رییس هیات مدیره چارگون نیز مسوولیت پذیری اجتماعی را یکی از ویژگی های این شرکت عنوان کرد و افزود: شرکت چارگون با همراهی موسسه خیریه همگام در موضع توان یابان و فرهنگسازی برای پذیرش و به کارگیری توانمندی های این افراد، اقدامات مفید و تاثیرگذاری انجام داده است. وی ادامه داد: اخیرا به مناسبت بزرگداشت روز معلول با همکاری موسسه رعد، مسابقات بوچیا را بین افراد توانیاب و برخی از فعالان حوزه آی تی و فضای مجازی برگزار کردیم که برای همه حاضران تجربه گرانقدری بود.
    وی ادامه داد: گردهمایی های سالانه فرصتی است تا ما علاوه بر ارایه دستاوردهای چارگون و نمایش حاصل یک سال تلاش و همیاری خانواده چارگون، مشتریان مان را با موضع مسوولیت پذیری اجتماعی و فعالیت در این حوزه ترغیب کنیم که خوشبختانه امسال هم بازخوردهای بسیاری خوبی از طرف آنان دریافت کردیم که حمایت های مالی و معنوی بسیاری برای کمپین 11 ایران را که محور فعالیتش آگاهی رسانی درباره پذیرش توان یابان در جامعه است، به دنبال داشت. 
    طبری، تمرکز چارگون روی محصولات همراه و نرم افزارهای موبایلی را اقدام بزرگ چارگون دانست و گفت: معتقدم چارگون در این حوزه با وجود محصولات فعلی و همچنین اپلیکیشن هایی که در آینده تولید و ارایه خواهد کرد، راهی نوین در این عرصه باز می کند که پایه گذار تحولات زیادی خواهد بود.
    وی افزود: امسال هم ششمین جایزه سالانه سازمان های الکترونیکی برتر را براساس معیارها و ضوابط مشخصی درباره کاربرد بهینه از مجموعه نرم افزاری دیدگاه در سازمان های مشتری ارایه کردیم که برای سایر دستگاه ها در استفاده بهینه از این مجموعه نرم افزاری و ارتقای کارایی آن در سطح سازمان متبوع خود انگیزه باشد. 
    به گفته رییس هیات مدیره چارگون، برگزاری بخش انتخاب سازمان الکترونیکی برتر، امروز به یکی از مطالبات سازمان ها برای ارزیابی و حضور در این بخش تبدیل شده است. 


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی