fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 198140
    تاریخ انتشار : 4 دی 1395 0:53
    تعداد بازدید : 458

    بازار ایران برای بازی سازان خارجی جذاب است

    سرپرست امور بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای با بیان رویداد TGC به عنوان نخستین رویداد بین المللی بازی در ایران و همچنین موفقیت بازی های موبایلی در فروشگاه های آنلاین جهانی، از لزوم صادراتی شدن بازی های ایرانی با افزایش کیفیت و خلاقیت آن ها سخن گفت.

    ایسنا- مریم احمدی درباره فعالیت های بخش بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: ما برگزاری کارگروه ها، برقراری همکاری آموزشی با آکادمی ها و دانشگاه های خارجی برای برنامه های مشترک برای مثال رویدادهای بازدید مشترک یا تبادل دانشجو را در دستور کار داریم، همچنین تبادل استاد از کشورهای بین المللی و اینکه برای متخصصان ما در ایران دوره برگزار کنند.
    وی ادامه داد: بخش دیگر فعالیت ما در قالب حضور در نمایشگاه ها و رویدادهای بین المللی است. بنیاد ملی بازی های رایانه ای امسال پاویون ایران را در دو نمایشگاه معتبر برگزار و از حضور شرکت های ایرانی که بازی ها و محصولات قابل عرضه در بازار جهانی را داشتند، حمایت کرد. یکی از این نمایشگاه ها گیمزکام آلمان و دیگری گیم کانکشن فرانسه بود.
    سرپرست امور بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای با بیان اینکه بخش عمده فعالیت ما برگزاری رویدادهای بین المللی است، گفت: ازجمله فعالیت های بین المللی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، رویداد TGC است که سال آینده برگزار می کنیم. TGC یا Tehran Game Convention یک رویداد تجاری به همراه کنفرانس های علمی است که با همکاری گیم کانکشن فرانسه برای نخستین بار در تهران و ایران برگزار می شود.
    احمدی همچنین درباره TGC توضیح داد: هدف این رویداد که با تمرکز خاورمیانه برگزار می شود، درواقع اتصال صنعت گیم خاورمیانه و فعالان بازی ساز ایرانی به بازار و صنعت گیم جهانی است. این رویداد شامل بخش تجاری B2B و کنفرانس های علمی در حوزه های صنعت بازی است و بیش از ۲۰ استاد و سخنران مطرح و رده بالای بین المللی در زمینه هایی ازجمله بیزینس، بخش های فنی، بخش های هنری و مدیریت پروژه در این رویداد سخنرانی خواهند داشت.وی افزود: ما ۲۳ میلیون گیمر داریم و فعالیت در مارکت ایران از جهت بازی برای شرکت های خارجی بسیار جذاب است. ما نیز به این موضوع کمک می کنیم و مشاوره هایی به شرکت های خارجی می دهیم که علاقه مند هستند وارد مارکت ایران شوند و خیلی اوقات آنها ابتدا با ما در ارتباط قرار گرفته و شرایط ورود به بازار و اطلاعات مارکت ایران را از ما می گیرند، ما نیز آنها را به شرکت های ایرانی برای تبادل نظر و سرمایه گذاری وصل می کنیم.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی