آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 197832
تاریخ انتشار : 29 آذر 1395 11:10
تعداد بازدید : 1425

ورود سازمان حمایت از مصرف کنندگان به شکایات اینترنتی

درحالی که ماجرای قیمت اینترنت موبایل و بسته های آن کم و بیش مورد اعتراض مصرف کنندگان قرار می گیرد، رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در این باره از مردم خواست اگر گرانی در این زمینه مشاهده می کنند، آن را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

ایسنا- سید محمود نوابی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت  با بیان اینکه شکایت هایی اخیرا درخصوص نرخ اینترنت تلفن همراه رسیده است، گفت: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و ریاست وزیر فناوری و ارتباطات برگزار می شود و این کمیسیون با وجود اینکه یک کمیسیون قانونی است، اگر بخواهد نرخی را برای اپراتورها در نظر بگیرد یا تعرفه های مکالمه را افزایش دهد، باید از مسیر کارگروه تنظیم بازار بگذرد.
وی با بیان اینکه استانداردهایی در این حوزه وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: اگر مسیری که برای قیمت گذاری تعیین شده است، طی نشد و مردم این گرانی ها را مشاهده کردند، هم از مردم و هم از رسانه ها می خواهیم که این موارد را به ما منعکس کنند تا رسیدگی به آنها را در دستور کار قرار دهیم.
رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان نحوه عملکرد این سازمان در برخورد با تخلفاتی که صورت می گیرد، گفت: 
سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان موظف است به هر شکایتی که در سامانه ۱۲۴ ثبت می شود، رسیدگی کند که راه های مختلفی برای رسیدگی در این حوزه وجود دارد. به عنوان مثال در برخی موارد شکایات را به اتاق اصناف ارجاع می دهند و پاسخش را از آنها دریافت می کنند یا مواردی را به خود شرکت های تولیدی یا خدماتی ارجاع می دهند تا مشکل شاکی را رفع کند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره نحوه رسیدگی به شکایات گفت: اگر شکایت جنبه فردی داشته باشد، باید حتما رضایت فرد شاکی جلب شود و اگر شکایت جنبه عمومی داشته باشد، پرونده تشکیل می شود و آن را به سازمان تعزیرات ارسال می کنیم. 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :