دوباره تالیا
دوباره تالیا
اخیرا براساس تصمیم شرکت مخابرات ایران تغییرات مالکیتی در اپراتور اعتباری تالیا ایجاد شده و آن گونه که از شواهد مشخص است با گذشت زمان اندک و در دست گرفتن زمام امور توسط تیم مدیریتی جدید، جانی تازه در کالبد تالیا دمیده شده است. بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگار فناوران، پس از ورود سهامداران جدید در اپراتور تالیا بسیاری از مشکلات از جمله وضعیت آنتن دهی این اپراتور که طبق آخرین بررسی ها تا قبل از ورود تیم مدیریتی جدید نزدیک به 70 درصد آنتن های BTS آن در تهران و مراکز استان ها خاموش بود اکنون روشن شدند و پوشش شبکه این اپراتور به وضعیت مطلوبی رسیده است. از سوی دیگر ورود فریبرز نژاد دادگر به عنوان مدیرعامل جدید تالیا و سرمایه گذاری قابل توجه سهامداران جدید و سرعت عمل در برطرف کردن مشکلات شبکه تالیا در مدت زمان حدود شش ماه نویدبخش آینده قابل توجهی برای این برند خوشنام حوزه تلکام است.
شرکت تالیا توانسته با استفاده از تیم مدیریتی جدید خود کارنامه خوبی تا به این لحظه از خود به جا بگذارد. نژاد دادگر پیش از این در حوزه سرویسهای باند پهن فعال بوده و اخذ مجوز و پایهگذاری شبکه وایمکس مبیننت را در کارنامه خود دارد. از سوی دیگر، آنگونه که از تبلیغات محیطی سطح شهر تهران برمیآید، تالیا هم زمان با ترمیم شبکه، نگاهی هم به بازسازی برند خود داشته و تلاش دارد مشترکان غیرفعال خود را به استفاده مجدد از سرویسهای خود ترغیب و تشویق کند. همزمان خبرهایی از راهاندازی و فعالسازی دفاتر امور مشترکان در تهران و مراکز استانها به گوش میرسد اما هنوز مشکلاتی در تامین شارژ کارت و سیم کارتهای تالیا به چشم میخورد. عدم ارتباط موثر و پاسخگویی به موقع به رسانهها در سنوات گذشته از دیگر مشکلات تالیا بود که گویا با انتخاب گرامی به عنوان مدیر روابط عمومی تالیا میتوان انتظار داشت این ارتباط در مدتی اندک احیا شده و به وضعیت مطلوبی برسد. گرامی که از او به عنوان مدیر روابط عمومی تالیا نام برده میشود پیش از این در شرکت مخابرات ایران و مبیننت تعامل خوب و مناسبی با گروههای مختلف رسانهها برقرار کرده بود. همه این موارد در حالی است که به گفته بسیاری از کارشناسان عدم اداره صحیح شبکه و عملکرد ضعیف سهامداران قبلی تالیا موجب شده بود که دیگر امیدی به بازگشت تالیا به خانواده ارتباطی کشور وجود نداشته باشد، اما اکنون که تالیا در تمامی مراکز استانهای کشور با قدرت بیشتری نسبت به گذشته حرکت رو به جلوی خود را آغاز کرده بعید نیست که بتواند در کمترین زمان ممکن فرصتهای طلایی از دست رفته خود را جبران کند.
روزنامه فناوران، نقش آفرینی دوباره این برند در حوزه ارتباطات را صمیمانه شاد باش میگوید.