آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 10427
تاریخ انتشار : 31 تیر 1391 11:52
تعداد بازدید : 745

حضور 80 شرکت حوزه رسانه های دیجیتال در نمایشگاه قرآن

ريیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از حضور بیش از 80 شرکت و موسسه فعال در حوزه رسانه های دیجیتال در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد.

فناوان- حسن علیزاده با تاکید بر حضور پررنگ شرکت‌ها و موسسات حوزه رسانه‌های دیجیتال در نمایشگاه بین‌المللی قرآن گفت: 80 شرکت فعال در حوزه رسانه‌های دیجیتال در فضایی بالغ بر 800 متر، تولیدات خود را در بخش رسانه‌های دیجیتال بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن ارايه مي‌كنند.
 ريیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال با اشاره به دومین سال حضور این مرکز در بخش رسانه‌های دیجیتال نمایشگاه قرآن، افزود: اگرچه امسال فضای نمایشگاهی اختصاص داده شده به حوزه رسانه‌های دیجیتال در نمایشگاه قرآن، نسبت به سال گذشته کاهش یافته اما با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته به لحاظ طراحی غرفه‌ها، جانمایی شرکت‌ها و نیز ارایه محصولات و محتوای جذاب در بخش رسانه‌های دیجیتال، تلاش شده تا در مدت برگزاری نمایشگاه قرآن، برنامه‌های متنوعی برای علاقه‌مندان اجرا شود.
وی با اشاره به اعلام آمادگی 170 شرکت برای حضور در بخش رسانه‌های دیجیتال بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن، تصریح کرد: با توجه به محدودیت در فضای نمایشگاهی، تنها با حضور 80 شرکت فعال و توانمند در این بخش نمایشگاه موافقت به عمل آمده است.
ريیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال برای نخستین بار در نمایشگاه قرآن، بخش فضای مجازی با فعالیت پایگاه‌های اینترنتی، پرتال‌ها و تمامی فعالانی که با موضوع قرآن در فضای اینترنت فعالیت می‌کنند، اختصاص داده شده است.
وی ادامه داد: در همین حال برگزاری مسابقات متنوع و رونمایی از محصولات فاخر قرآنی از جمله برنامه‌های جنبی بخش رسانه‌های دیجیتال بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است.
بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تا ۲۴ مردادماه همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۲۴ در مصلی بزرگ امام‌خمینی(ره) میزبان بازدیدکنندگان است.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :