آخرین اخبار
   
    159رکورد در مدت زمان 0.249ثانیه
    جستجو برای :
    بنیاد ملی بازی های رایانه ای در اطلاعیه ای درباره نحوه نظارت بر بازی های رایانه ای توضیح داد. نظارت پس از نشر بازی سازی را شکوفا کرده است است با استفاده از این راهکار که از سال 1394 در پیش گرفته شده، روند انتشار بازی در کشور تسهیل شده و بازی سازان می توانند بازی
    بازی Quiz Run محصول شرکت بازی سازی Voodoo در تاریخ ۱۴ مارس ۲۰۱۴ معرفی شده و به بازار راه پیدا چه گونه یک بازی می تواند پرمخاطب و درآمدزا باشد؟ ترین بازی های جهانی توسط بازی سازان ایرانی پیاده و اجرا شده اند. با در نظر گرفتن حجم تراکنش مالی
    وزیر ارتباطات روز گذشته همراه با همسر و فرزندانش به بازدید از سومین لیگ بازی های رایانه ای پرداخت. با وزارت فرهنگ درباره ورود سرورهای بازی های خارجی هماهنگیم داد: در سال گذشته 10 میلیارد تومان از محل وجوه اداره شده، وام کم بهره در اختیار بازی سازان قرار گرفت و شاهد
    مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات «بازی جام» با اهدای جوایز به برندگان بخش های مختلف مسابقه، برگزار شد ایرانی، ایرانی بازی کن بازی سازان به بازار مناسب را به یک فرایند مطلوب تغییر دهند. در این راه ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت
    مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای با تایید این نکته که بازی های Dota 2 و League of Legends بازی های Dota 2 و League of Legends مجوز ندارند 10 میلیارد تومان از محل وجوه اداره شده را برای وام به بازی سازان اختصاص دادند. همچنین با معاونت علمی
    قائم مقام بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: امیدواریم در سال های آینده تعداد بازی های پرمخاطب قانون ملی بازی های رایانه ای تدوین شد خواهد شد و بدین ترتیب فرصت خوبی برای رقابت بازی سازان داخلی با بازی های خارجی به وجود می آید.سومین لیگ بازی
    استقبال قابل توجه از تنها بازی ایرانی سومین لیگ بازی های رایانه ای ایران، نشان می دهد بازی سازان بازی ایرانیQuiz of Kings، پرطرفدارتر از فیفا، کانتر و کلش فناوران - سومین دوره لیگ بازی های رایانه ای 13 تا 23 شهریورماه توسط بنیاد ملی بازی های رایانه
    اقدام کنند. امری که این روزها برای توسعه دهندگان و بازی سازان رایانه ای بسیار با اهمیت تلقی می شود
    رییس جمهور محترم و رای اعتماد قاطع نمایندگان مجلس صورت گرفت، به فعالان حوزه بازی و به ویژه جامعه بازی مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دوازدهم شد:1-  امروزه، بازی های رایانه ای به عنوان پدیده ای اقتصادی و فرهنگی در حال قدرت نمایی در تجارت
    نداشته و ما برای حل این مشکل با گذشتن از منافع خویش و میدان دادن به بازی سازان و تامین کنندگان ایرانی، قصد جا انداختن
    • تعداد رکوردها : 159