fanavaran
آخرین اخبار
سرویس های خبری
پربیننده ترین خبرهای سرویس
یادداشت سرویس
اخبار برگزیده سرویس
گفت و گوی سرویس
گزارش سرویس
{#foreach $T.table as record}{#/for}
کد خبر : 58678
تاریخ انتشار : 15 شهریور 1393 11:48

مرور بر الفبای ورود روابط عمومی‌ها به رسانه‌های اجتماعی

آنجا که روابط عمومی، تبدیل به رسانه می شود

رسانه های اجتماعی در روابط عمومی در حال تبدیل شدن به برترین ابزار برای رسیدن به موفقیت است و در طولانی مدت کمپین های تبلیغاتی محدود در تمام بخش ها را مقیاس پذیر می کند. نقطه کلیدی این است که مطمئن شوید هرکسی در رسانه های اجتماعی، پیش از اینکه یک مسوول باشد یک متخصص رسانه اجتماعی است. برای اینکه به عنوان یک روابط عمومی بتوانید در رسانه های اجتماعی موفق عمل کنید باید به نکاتی آگاه و مسلط باشید. شارا

 شناخت برند
 قانون قدیمی نیاز به دیده شدن نام یک برند یا لوگوی آن برای هفت بار را به خاطر داشته باشید. این کار باید پیش از اینکه برند ثبت شود انجام گیرد اما سوال این است که آیا شما پیش از ثبت برند می توانید به آن اعتماد کرده و آن را خریداری کنید؟ در مطالعات اخیر این مساله به تعداد 20 و حتی 30 رسیده است زیرا حجم گسترده اطلاعات و بازاریابی ما برای افراد وجود دارد. به خاطر داشته باشید که حضور قوی آنلاین به شما کمک می کند افراد بسیار مهمی که با آنها همکاری می کنید نقش مثبتی برای برند شما ایفا کنند بنابراین احتمال بیشتری وجود دارد که هرچیزی را در راستای نام تجاری شما مطالعه کنند. به خاطر داشته باشید که هر بستری قالب محتوایی مربوط به خودش را دارد و درباره اینکه مخاطبان شما در کجا هستند فکر کنید. از پتانیسل های معدن طلای بخش های جذاب پینترست، اینستاگرام و لینکداین غافل نشوید. شما می توانید ببینید دلیل اینکه بسیاری از برندها موفق شده اند این است که آنها به رسانه های اجتماعی
 به تمام معنا توجه کرده اند.
 به اشتراک گذاری
رسانه های اجتماعی بهتری راه برای به اشتراک گذاشتن موفقیت های شما و دسترسی به طیف وسیعتری از مخاطبان است. فقط این نیست، به خاطر داشته باشید شما دارید به نشریات نشان می دهید که شما وجود دارید و می خواهید شبکه سازی کنید و داستان های خودتان را منتشر کنید به گونه ای که به مراتب ترافیک بیشتری از آنچه آنها می توانند به شما بدهند، خودتان دریافت کنید.
 از اثرگذاران صنعت خودتان سوال کنید که آنها چه فکر می کنند و چه حرفی دارند، ممکن است آنها نیز چیزهایی را برای به اشتراک گذاری داشته باشند.البته فاصله ای میان اثرگذاران صنعت خود نگه دارید تا از این رهگذر بتوانید منافع عمده ای را از رسانه های اجتماعی در واحد روابط عمومی خودتان ببرید. مطمئن شوید متخصصان صنعت و خبرنگاران در فهرست های توییتر شما هستند تا تماس خود را با آنها به طور آسان حفظ کنید. تماس های مستمر با این حساب ها روابطی ایجاد می کند و سبب می شود که شناخت برند در میان این افراد بیشتر شود. در این شرایط شما محل مناسبی برای به اشتراک گذاری داستان ها، رویدادها و اخبار خود خواهید یافت.
 هشتگ، کلید طلایی
شما رویدادهای زیادی پیش رو دارید و زمان خالص و منابعی برای شراکت در این رویدادها در اختیار دارید. اکنون زمان آن است که مردم را برای به اشتراک گذاری تجربیاتشان نزد خودتان فرا بخوانید. مطمئن شوید که هشتگ را تا حد امکان قابل فهم و کوتاه انتخاب کرده اید و افراد دیگری از آن استفاده نمی کنند. این راه بسیار خوبی برای ترکیب همه تلاش های تبلیغاتی شما است که به شرکت کنندگان این شانس را می دهد که درباره آن سخن بگویند. فقط مطمئن شوید که همه ادبیات مرتبط با آن با استفاده از آن منتشر شده و برای همه رویدادهایی که در هر جایی اتفاق افتاده است به کار رود.

 لینک های شما کجاست
غیر از هشتگ ها، از لینک های ow.ly و bit.ly در جایی که می خواهید از سایت شما یا صفحه مورد نظرتان که ترافیک بازدید از آن می آید، استفاده کنید. این راهی است که شما می توانید دقیقا رسانه های اجتماعی را در همکاری با کمپین روابط عمومی خودتان مورد استفاده قرار دهید.

 متخصصان را پیدا کنید
فراموش نکنید که بازاریابان سنتی و متخصصان روابط عمومی اغلب متخصص رسانه های اجتماعی نیستند. بنابراین باید متخصصان این حرفه را پیدا کنند و یاد بگیرند که چطور می توانند خودشان این کار را انجام دهند. آخرین چیزی که شما نیاز دارید در پیام های خودتان لحاظ کنید، فضای اجتماعی مردم در این رسانه هاست.
دقت داشته باشید این مساله خطراتی به وجود می آورد که ممکن است تصوری منفی را از نام تجاری شما برایشان به همراه می آورد. بنابراین مراقب آنچه به اشتراک می گذارید باشید.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :