fanavaran
آخرین اخبار
سرویس های خبری
پربیننده ترین خبرهای سرویس
یادداشت سرویس
اخبار برگزیده سرویس
گفت و گوی سرویس
گزارش سرویس
{#foreach $T.table as record}{#/for}
کد خبر : 4490
تاریخ انتشار : 10 دی 1390 0:11

استراتژی های برتر برای رسانه های دیجیتال

نظرهای زیادی درباره چگونه منطبق کردن نشریات چاپی با واقعیت های عصر اطلاع رسانی دیجیتال وجود دارد. روزنامه آرژانتینی «لا ناسیون» توانسته است در این خصوص بسیار موفق عمل کند. وب سایت این روزنامه برای دومین سال پیاپی در بخش سایت برتر غیر انگلیسی، جایزه ویژه انجمن اخبار آنلاین آمریکا را از آن خود کرده است.

هیات داوران این انجمن و روزنتال آلووس بنیانگذار مرکز نایت برای روزنامه‌نگاران در قاره‌ آ‌مریکا می‌گویند که وب سایت «لا ناسیون» به طور موثر و خلاق از قابلیت‌های دیجیتال و نوین رسانه‌ای برای ارتباط با مخاطب استفاده کرده است.
گاستون رویتبرگ، سردبیر بخش چند رسانه‌ای «لا ناسیون» می‌گوید: نحوه ارایه مطالب به مخاطبان در وب سایت روزنامه‌اش به طور چشمگیری بهبود یافته است و کارکنان «لا ناسیون» دریافته‌اند که اطلاع‌رسانی با تجزیه و تحلیل داده‌های خام می‌تواند به ارتقای درک خوانندگان از اوضاع جامعه منجر شود.
به گفته وی، سایت «لا ناسیون» بر چند محور تاکید دارد:
کاربر محوری: گاستون رویتبرگ می‌گوید: لا ناسیون در عرصه رسانه‌های دیجیتال و نوین سرمایه‌گذاری بلندمدت کرده است. مدیران به این وب سایت به عنوان جایگاهی برای آزمایش افکار جدید نگاه می‌کنند و از اتخاذ تدابیری که به تعامل بیشتر با مخاطبان منجر می‌شود، واهمه ندارند.
تازه‌ترین تحولات روزنامه نگاری:‌ لا ناسیون همچنین تیمی را برای گسترش بخش چند رسانه‌ای خود تشکیل داده است که تازه‌ترین تحولات در دنیای اطلاع رسانی و روزنامه نگاری را دنبال می‌کند.
ادامه آموزش:‌ مسوولان این سایت در زمینه آموزش کارکنان و روزنامه نگاران خود سرمایه‌گذاری جدی کرده‌اند.
استفاده گسترده از داده‌های خام :‌ گاستون رویتبرگ تاکید دارد که می‌توان داده‌های خام و آمارهای پیچیده را در بخش‌های مختلف از جمله اقتصادی ورزشی سیاسی اجتماعی و محیط‌زیستی سازماندهی و از آن خبر استخراج کرد.
ادغام تحریریه‌ها:‌ در لا ناسیون تحریریه‌های چاپی و دیجیتال در قالب واحدی منسجم فعالیت می‌کنند. بسیاری از روزنامه نگاران بخش چاپی در وب سایت نیز فعال هستند. رویتبرگ ادغام تحریریه‌های سنتی و نوین را برای موفقیت یک رسانه حیاتی می‌داند.
منبع: سایت روزنامه نگاری و مدیریت رسانه
 [www.mediamanagement.ir]


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :