fanavaran
آخرین اخبار
سرویس های خبری
پربیننده ترین خبرهای سرویس
یادداشت سرویس
اخبار برگزیده سرویس
گفت و گوی سرویس
گزارش سرویس
{#foreach $T.table as record}{#/for}
کد خبر : 207221
تاریخ انتشار : 16 اردیبهشت 1396 2:48

پخش ویدیوهای خبری در توییتر

استریم 24 ساعته خبری توییتر با همکاری بلومبرگ، Viacom، WNBA و BuzzFeed راه اندازی می شود. این همکاری موجب افزایش 6 درصدی ارزش سهام توییتر شد.

فناوران- هفته گذشته هنگامی که گزارش مالی سه ماهه نخست سال 2017 منتشر شد، با وجودی که توییتر باز هم زیان کرده بود؛ برخی از تحلیلگران افزایش نسبی درآمد این کمپانی را نشانه بهتر شدن وضعیت و این بهبود را مدیون روی آوردن توییتر به پخش زنده ویدیو دانستند. آنها معتقدند پخش زنده مسابقات ورزشی نقش موثری در افزایش درآمد توییتر داشته است و حالا راه اندازی سرویس استریم 24 ساعته با تمرکز بر اخبار می تواند گام موفقیت آمیز دیگری برای توییتر باشد. نشانه تاثیرگذاری تمرکز توییتر بر محتوای ویدیویی نیز افزایش ارزش سهام این کمپانی به میزان 6 درصد است.
مدت کوتاهی پس از اینکه توییتر خبر داد بلومبرگ نیز در سرویس استریم 24 ساعته این شبکه اجتماعی فعال خواهد بود، تعداد کاربران و ارزش سهام توییتر افزایش یافت. بلومبرگ قرار است مستقیما وظیفه کنترل محتوای اخبار را بر عهده بگیرد.
جاستین اسمیت، مدیر رسانه ای بلومبرگ اعلام کرد: این سرویس خبری بر روی مهم ترین رخدادها تمرکز می کند و برای مخاطبان آگاه در سراسر دنیا تهیه و پخش خواهد شد. آنتونی نوتو، مدیر ارشد توییتر نیز گفت: همکاری با بلومبرگ موجب جایگزینی توییتر با شبکه های تلویزیونی کابلی خواهد شد. ما معتقدیم از این راه می توانیم اخبار را برای افرادی که علاقه ای به تلویزیون های کابلی ندارند، پخش کنیم. بلومبرگ بهترین گزینه برای شروع این وظیفه مهم بود.
مت درلا، قایم مقام بازاریابی توییتر نیز اعلام کرده با استفاده از سرویس استریم ویدیویی توییتر، کاربران در ردیف اول برای تماشای محتوایی قرار خواهند گرفت که ترکیبی از تجربه، کیفیت حرفه ای و سرعت بالای انتشار اخبار در کنار قابلیت تعامل خواهد بود.
محتوای ویدیویی که توییتر آن ها را نمایش خواهد داد شامل مسابقات ورزشی مانند لیگ حرفه ای بسکتبال بانوان آمریکا، لیگ بیس بال، هاکی روی یخ در کنار محتوای ویدیویی از وب سایت های ورج و بازفید در زمینه اخبار فناوری و اخبار روز دنیا و تولیدکنندگان دیگری نیز نظیر برنامه های مرتبط با مد و فشن است.
جک دورسی، مدیرعامل توییتر هدف اصلی از راه اندازی سرویس استریم ویدیو با محوریت اخبار را پاسخگویی به ماهیت اصلی این شبکه اجتماعی و نیاز کاربران اعلام کرد که همواره در پی آگاهی از اتفاقات روز دنیا هستند. 
زمان دقیقی برای راه اندازی این سرویس اعلام نشده؛ اما در گزارش های مختلف از احتمال آغاز به کار این سرویس در پاییز 2017 صحبت شده است.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :