fanavaran
آخرین اخبار
سرویس های خبری
پربیننده ترین خبرهای سرویس
یادداشت سرویس
اخبار برگزیده سرویس
گفت و گوی سرویس
گزارش سرویس
{#foreach $T.table as record}{#/for}
کد خبر : 74941
تاریخ انتشار : 30 اردیبهشت 1394 12:23

ایسوس برای مشتریان ایرانی سایت زد

شرکت ایسوس در زمینه ارایه خدمات پس از فروش به مشتریان خود به دنبال بهبود در این بخش است و روزبه روز تلاش می کند که ضعف های این بخش را پوشش دهد.

فناوران-  به همین منظور ایسوس گارانتی یکپارچه را در ایران را راه اندازی کرده است و خدمات ویژه ای به خریدار ارایه می دهد.
یکی از خدماتی که گارانتی یکپارچه به مشتریان ارایه می دهد این است که خریداران امکان دارند فارغ از شرکت رسمی که دستگاه خریداری شده را گارانتی کرده است بتواند به یکی از مراکز خدمات رسمی ایسوس در ایران مراجعه کند و مشکل دستگاه خود را رفع کند.
همچنین به تازگی ایسوس برای مشتریان فارسی زبان خود وب سایت رسمی  با آدرس  asus.com/middleeast-fa  راه اندازه کرده است که کاربران می توانند با جدیدترین محصولات و اخبار این شرکت به زبان فارسی آشنا شوند. این وب سایت امکان بررسی آخرین وضعیت دستگاه خراب که تحویل مراکز خدمات رسمی این شرکت در ایران شده است را به خریداران محصولات ایسوس می دهد. 
به این ترتیب کاربران می توانند از طریق وب سایت رسمی این شرکت بدون واسطه و به راحتی از وضعیت دستگاه خود باخبر شوند.
برای این منظور کاربران کافی است که به بخش پشتیبانی سایت فارسی ایسوس مراجعه کنند و سریال دستگاه خود را وارد و از وضعیت گارانتی دستگاه هایی که به سرویس سنتر تحویل داده اند مطلع شوند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :