fanavaran
آخرین اخبار
سرویس های خبری
پربیننده ترین خبرهای سرویس
یادداشت سرویس
اخبار برگزیده سرویس
گفت و گوی سرویس
گزارش سرویس
{#foreach $T.table as record}{#/for}
کد خبر : 211250
تاریخ انتشار : 11 خرداد 1396 1:0

تلویزیون همچنان محبوب ترین ابزار مشاهده محتوای چند رسانه ای است

با وجود استفاده روزافزون از گوشی و تبلت و رایانه برای مشاهده فیلم و سرالت، تلویزیون ها هنوز برترین انتخاب بدین منظور هستند.

فارس – بر اساس گزارش منتشر شده از سوی دیجیتال ترندز، بررسی های موسسه تحقیقاتی نیلسن در سه ماهه چهارم سال 2016 نشان می دهد بیش از 92 درصد از تمام موارد مشاهده محتوای چندرسانه ای توسط بزرگسالان آمریکایی بالاتر از 18 سال از طریق صفحات تلویزیون صورت می گیرد.
بر همین اساس اگر چه روش های مشاهده فیلم و سرالح بسیار متنوع تر از قبل شده، اما هنوز هم بیشتر مردم ترجیح می دهند پای تلویزیون های خود با نمایشگرهای بزرگ بنشینند و این نوع محتوا را ببینند.
تحقیقات نیلسن حاکیست 82 درصد افراد بالغ در آمریکا با تلویزیون فیلم و سرالر می بینند و 10 درصد هم با استفاده از تلویزیون های متصل به اینترنت و رایانه این کار را انجام می دهند.
تنها 5 درصد از مردم عادت دارند با استفاده از رایانه به طور مداوم فیلم وسراله ببینند. همچنین استفاده از گوشی هوشمند و تبلت برای این کار هم صرفا توسط 1/8 و 0/7 درصد از مردم صورت می گیرد.
یافته های این تحقیق بر خلاف تصور عمومی در مورد استفاده گسترده از گوشی و تبلت و رایانه برای مشاهده فیلم و سرالش است و نشان می دهد صفحات کوچک این وسایل الکترونیک هنوز
 نمی توانند با تلویزیون های بزرگ رقابت کنند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :